BLOGGERE- DET ER ALLTID GØY HOS FRODITH.

 

Jeg har sagt det før, men jeg sier det igjen; Frodith er så flink til å engasjere og hu er så flink til å tegne at man blir helt imponert!

 

Allerede det første året jeg blogget og blei kjent med Frodith tegnet hu en tegning av meg. Det var sjeldent noe tvil om at det var en tegning av meg, for det er ikke akkurat så mange her inne som har så store hunder som det jeg har. Frodith hadde så klart med hundene mine på tegningen hu hadde laget. 

Det er det som er så flott med henne og tegningene hennes, at hu finner frem det som er typisk for personen hu tegner. Den gangen var det klart hundene som var i stor fokus hos meg. Det er de i og for seg enda, men nå har mange kanskje blitt enda mer kjent med meg. Det har i alle fall Frodith blitt. 

For ikke så veldig lenge siden blei jeg overrasket med en ny tegning av meg på frodith sin blogg. Helt ut av det blå, uten å si noe til meg i alle fall, hadde hu tegnet en ny tegning av meg, og delte den på bloggen sin. Jeg blei jo helt i ekstase, for den var jo så tyipisk meg at det ikke var noen tvil om at det var meg.


Se da på den flotte tegningen Frodith har laget! Det er jo slående likt.

De som kjenner meg har nok fått med seg at dette er veldig typisk meg. Jeg hadde jo originalbildet som profilbilde her på bloggen i lang tid. Litt rart at jeg natten før Frodith postet dette fant ut at jeg skulle bytte profilbilde. Forandring fryder. Jeg trenger ikke vise rumpen min overalt hele tiden heller, liksom.  

Frodith har ikke kun tegnet tegning av meg. Hu har tegnet flotte tegninger av veldig mange bloggere, og noen ganger gjør hu litt ekstra gøy ut av det. Slik som her om dagen, når hu la ut flere tegninger av flere bloggere og lurte på om vi greide å gjette hvem tegningene var av. Det er alltid gøy hos Frodith!

Jeg måtte så klart hive meg på gjetteleken denne gangen også. Forrige gang bommet jeg på mer enn én i alle fall, men i går greide jeg å gjette riktig på alle. Hurra! Det gjelder å følge med for plutselig har hu ei ny tegning og brått har hu gjettekonkurranse. Da er det kjekt om man har fått med seg hvem det er. 

 

Har du vært så heldig at du har blitt tegnet av Frodith?

Er du med på gjettelekene til Frodith?

 

__________________________________________________

#bloggere #frodith #lek #moro #gjettelek #gjettekonkurranse

__________________________________________________

10 kommentarer
    1. Stiligt! håper du har hatt en fantastisk fin dag 🙂
      Gjerne bli med på konkurransen jeg har på bloggen. Du kan vinne et øyenskyggepalett og sendes dirkete hjem til deg 🙂

    2. Ja denne tegningen kjenner jeg også..og vet at er deg…jeg fikk en feil på siste konkuranse nå..og er ikke sikkert jeg husker rett til neste gang..for jeg er veldig glemsk! hihih..Så gøy å bli tegnet..og det er ikke jeg…hadde håpet det kom en tegning av meg en gang..jeg syns også sånt er gøy! hihih..

    3. Jeg har blitt tegnet som hulder i stubbe…. i bursdagsinnlegg….. jeg pleier å være med på sprell til frodith, men klarer aldri alle disse tegningene….. hihi…. 🙂

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Det er ikke alltid like lett hvis man ikke følger de som har blitt tegnet altså, men det er uansett gøy gjette, syns jeg 🙂

      Det kommer nok en tegning av deg også, skal du se 😀

    5. Margrethe: He he.. Har sett moe flotte tegninger av deg ja 😀 Det er ikke alltid lett, men begynner jo å dra kjensel på folk nå 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg