HVERDAG- KLAR FOR PHOTOSHOOT.

 

Nå er det lenge siden sist, så jeg håper vi får det til om ikke så alt for lenge!

 

For litt siden bestilte jeg meg en kjole på nett som jeg bare måtte ha til en photoshoot vi i Ulvehundmiljøet her nede har snakket litt om. Mulig det bare er jeg og ei til som har pratet om det til nå, men vi håper så klart at flere vil være med når vi først får fingeren ut til å kunne ha en slik gøy dag på agendaen! 

I dag kom endelig kjolen! Det er alltid spennende å se om ting passer når man bestiller noe på nett, spesielt fra Kina og de områdene der. De er jo så bittesmå. Men av erfaring fra andre kjøp har jeg skjønt de satser på salg til det store utland, for størrelsene er som regel store. Jeg var nok så heldig der.  


Et bilde fra den forrige photoshooten med den flotte hundegjengen vår her nede. 

Kjolen passet meg nesten helt perfekt! Muligens litt for løstsittende og jeg skulle uten tvil ha trengt et par hakk større pupper, men kjolen sitter nok så fint altså. Det hjelper jo at det er den modellen, eller type kjole, det er. Jeg gleder meg veldig til bilder med denne kjolen på altså. Trur det blir veldig bra!

Jeg vil ikke avsløre antrekket før vi har hatt photoshoot, men jeg kan så klart vise litt detaljer på armene til kjolen. Nok så avslørende, så kan godt hende du har sett denne kjolen før. Jeg syns i alle fall at kjolen er kjempefin og trur det vil gjøre seg veldig, veldig godt på bilder i en litt spesiell setting. 


Ene armen på kjolen. 

Så da er det vel bare til å glede seg til vi finner en dag som passer for flest mulig. Det er ikke alltid like lett, siden folk jobber så forskjellig og bor litt her og litt der. Men, bare vi blir flere enn aleine så blir det vel bra uansett. Det er ikke like gøy å stå med fjernutløser og knipse bildene selv liksom. 

Sist gang var vi 4 stk og det var veldig gøy. Da var vi 4 Ulvehunder og en Staffordshire bull terrier. Det første bildet i innlegget er i fra den turen. Vi hadde det veldig gøy og valgte 4 forskjellige plasser å ta bildene på, så alle var ulike og liksom tilpasset slik hver av oss ville ha det. Vi har det så gøy sammen!

 

Liker du å ha photoshoot?

 

______________________________________

#hverdag #photoshoot #kjole #antrekk #planer

______________________________________

14 kommentarer

Siste innlegg