FOTO- LANGS VANNET.

 

Noen ganger er det deilig å bare koble helt ut. 

 

Været er flott i dag, selv om det kommer noen få dråper regn innimellom. Men solen skinner mellom skyene og temperaturen er ikke til å klage på. Jeg måtte en tur på butikken og tok like gjerne med meg kameraet. Det er en liten rasteplass på veien, så jeg stoppet der, bare for å koble litt ut. Det er aldri feil. 


1. Langgrunt og stein langt ut vannet.


2. Skjell. 


3. Den bare ligger der å gaper. 


4. Fordi jeg syns steinen var fin.


5. E n rar greie. 


6. Kontrast. 


7. Blader er fine, syns jeg. 

Hundene fikk ikke være med på denne lille turen. Rasteplassen ligger rett ved veien, så å slippe de her hadde vært litt risikosport hadde det kommet biler, noe det ofte gjør. De skal få en tur om ikke så lenge. De fikk sein frokost i dag, så de må vente litt til bare. Satser på himmelen ikke åpner seg til det. 


8. Fint mønster. 


9. Bladet minner om gummi.


10. Som et smykke. 


11. Så var det det må å stå å gape da. 


12. Ute i vannet. 


13. En rar liten plante. 


14. Minner om stjerneskudd. 

Det blei ikke så mange bilder og perspektivet er så som så. Det var langgrunt, så jeg går i grunn ute i vannet. Det var vått overalt så jeg kunne ikke akkurat legge meg ned for å ta bedre bilder heller. Jeg hadde ikke akkurat regntøy på. Men bilder blei det for det om. Det var deilig å bare traske rundt. 

 

Er det fint vær hos dere i dag?

 

____________________

#foto #vann #skjell #sol

____________________

22 kommentarer

Siste innlegg