HVERDAG- NU ÄR DET NATTEN.

 

Det føles ut som at jeg har svelget en oppblåst badeball.

 

I dag  har jeg vært hjemme fra jobb. Jeg blei, som jeg nevnte i et tidligere innlegg, i ganske så dårlig form på lørdag, og var maks sliten på søndag. Jeg var ikke akkurat i superform i går heller. På kvelden blei jeg på nytt i veldig dårlig form, med skikkelig kvalme og oppkast. Hurra liksom- not! 

Jeg var dårlig i natt. Magen romstrerte noe veldig, men jeg hadde liksom ikke mer å få opp. Likevel tok den helt av og det føltes helt seriøst ut som at jeg hadde svelget en badeball som lå og presset på inne i magen. Det blir ikke mye søvn av slikt. Jeg er noe bedre i dag, men trur jeg må bli hjemme i morgen. 


Slik føler jeg meg. Bildet er i fra en utfordring fra Frodith for lene tilbake, faktisk.

Jeg tar ingen sjanser, så jeg blir nok hjemme fra jobb i morgen også slik at jeg ikke ender opp med spy ned hele jobben. Det hadde vært skikkelig kjipt. Jeg har tatt det med ro i hele dag. Heldigvis er hundene slitne etter en helg hos faren min, så de har bokstavelig talt sovet i hele dag, utenom fóringstid.

De er nettopp ferdig med kveldsmaten nå. Det samme er Leon. Han liker visst torsk likevel. Han var nok bare veldig mett når han fikk det servert tidligere i dag. Mini liker i alle fall torsk. Mini liker nesten alt. Nå skal vi snart ta kvelden her hele gjengen, så da er det bare til å si nattinatt. Nattinatt. 

 

Har du gjort noe gøy i dag? 

 

___________________

#hverdag #natten #syk

___________________

16 kommentarer
    1. Oooooh fyttiskjiten nå synes jeg synd i deg. Spysyken er den verste jeg vet, nå ble jeg kvalm også. Kanskje jeg også har fått den…Masse, masse god bedring + stoor smittevern-klæm <3

    2. Uff..så kjedelig!! ja spysyken er det verste jeg kan få..hater å spy!! dør litt hver gang..hihi.. God bedring! håper du snart blir frisk!

    3. ladyaugust: Jeg har ikke spysyken som i spysyken altså 😛 Det er bare jeg som har stresset på meg litt smerter i hode, nakke, skuldre og rygg og da blir det så ille at jeg spyr 😛 Men takk- en klem hjelper alltid <3

    4. Etdiktomdagen: Jeg har ikke spysyken, det er bare fibromyalgien som er teit. Jeg har stresset litt vel mye i det siste og dro på meg et smertehelvete i hode, nakke, skuldre og rygg- da spyr jeg som en gris pga det. Jeg er ikke smittsom, med andre ord 🙂 Så, i morgen skal jeg forhåpentligvis på jobb igjen 😀

      Takk <3

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Dritkjedelig! Men jeg har ikke spysyken som i spysyken da- det er bare dette smertehelvetet som slår ut 🙂 Det er bedre i dag, så hvis det ikke blir verre i dag igjen er jeg på jobb i morgen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg