HVERDAG- OPPDATERING UKE 8.

 

En liten oppdatering over uken som gikk. 

 

Mandag: Noen ganger er det umulig å ikke sovne på sofaen.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: I dag har vi hatt en innholdsrik dag hos veterinær og leking med hundevenner etterpå. Noen ganger kan man lære mye hos veterinæren. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Noen ganger har man rett og slett fritidsproblemer. Da er det gøy med snapchat, plutselig. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers er det natten, etter mye styr og stell hjemme. Jeg reiser i morgen og da må det være ryddig og reint til jeg kommer hjem igjen. Man kan bli svett av mindre altså. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: På vei til Halden, så deler kun litt musikk jeg liker. Trykk her hvis du vil se hvilke sanger jeg liker. 

 

Fredag: En litt stressende dag, kan man si. Veterinærbesøk og greier.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: Ikke i form til å blogge. 

 

Søndag: Når dalt bare går dritt!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Det var min uke. Det er ikke bare bare å være på tur alltid. Men nå er jeg hjemme i min egen sofa, sliten som bare det, så her skal jeg bli til jeg skal legge meg. Jeg skal tvinge meg til å være våken så jeg får sett The walking dead, etter det er det rett i seng med varmeteppet på. 

 

Hvordan har din siste uke vært?

 

___________

#oppdatering

___________

8 kommentarer

Siste innlegg