HVERDAG- BARE LITT MUSIKK.

 

Jeg er ikke veldig opptatt av musikk, men jeg hører så klart på det innimellom. 

 

Jeg hører på musikk på radioen hver dag på jobb, men jeg er ikke sånn kjempeopptatt av musikk sånn ellers. Jeg kan gjerne skru på litt musikk mens jeg rydder og vasker. Jeg har veldig allsidig musikksmak så jeg kan høre på nesten hva som helst, bare ikke techno. Da blir jeg klikk i hodet.

Legger ved noen sanger jeg liker:


Dette er nok den fineste sangen jeg har hørt på veldig, veldig lenge! 


En veldig ærlig sang, om man kan si det slik.


Denne er bare helt fantastisk!


Liker! De har også den samme sangen, bare med dansk refreng, For evigt. 


Jeg syns denne er like fantastisk som første gang jeg hørte den!
 

Det går ikke an å ikke like denne. 
 
I skrivende stund er jeg, forhåpentligvis på vei til Halden. Da går det mest i radio i bilen. Nå har jo Radio Norge endelig blitt en variert radiokanal, så da går jeg nok ikke så veldig lei de timene jeg skal oppholde meg i bilen. Er jeg heldig kanskje en av de over her dukker opp. Man kan jo håpe.
 
 
Liker du noen av disse sangene?
 

_______________________

#hverdag #musikk #sanger

_______________________

12 kommentarer

Siste innlegg