HVERDAG- NU ÄR DET NATTEN.

 

Nå er jeg sliten og svett og trøtt! 

 

Jeg skal til Halden i morgen for å feire en litt forsinket 50 årsdag til hu som sies å være min mor i helgen. Jeg skal først på jobb noen timer, men håper å komme meg så tidlig som mulig av gårde. Jeg har en lønn jeg må kjøre i morgen, og så må jeg fakturere litt. Satser på det er gjort på et par timer. 

Det verste jeg veit etter å ha vært på tur er å komme hjem til rot og møkk. Det er ikke det alt det er så fryktelig rotete og møkkete her at det gjør noe, men jeg har hunder og katter, så gulvene blir litt skitne deretter. Pluss at Nakenkatten syns det er veldig festlig å dra med seg pellets overalt og ingen steder!


I mangel på noe å legge ut. 

Jeg begynte med å vaske bilen innvending bak hos dyrene og legge på plass alle de nye madrassene og teppene jeg hadde kjøpt til de. Jeg blei nesten helt svett av det. Etter det var det å tørke benker, bord og litt støv. Henge opp klær. Brette klær. Og så støvsuge og vaske gulv. Nå er jeg helt død! 

Hundene har nettopp spist kveldsmat, så nå skal jeg i grunn bare slappe litt av på sofaen en liten halvtime før jeg skal finne sengen. Jeg venter i grunn bare på at vaskemaskinen med noen kattetepper skal bli ferdig. Satser på jeg sovner greit i natt. Så da gjenstår det bare å si god natt. God natt!

 

Hater du å komme hjem til rot når du har vært på tur noen dager?

 

___________________________________________

#hverdag #natten #sliten #sove #rydde #vaske #rot

___________________________________________

10 kommentarer
    1. Ja jeg må også rydde før jeg drar noen steder..men med ungdommer i huset, så er det ikke alltid sånn når jeg kommer hjem..hihih.. Da er din mor like gammel som meg da! Gratulerer til henne! og kos deg! Deilig å ha gjort rent..er deilig etterpå! God tur! og sov godt!

    2. Margrethe: Jeg også. Hadde den psykohaugen med klær på soverommet som måtte brettes nå- kunne jo ikke åpne det ene skapet 😛 ha ha.. Takk takk 🙂

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Her er det INGEN hjemme og roter når jeg er borte, så det er jo deilig da 🙂

      Hu blei 50 i september i fjor da, men hu hadde konfirmasjon til yngstemann i flokken dagen etter, så hu fikk aldri tid til å feire. Og så kom vel jula litt brått på da, og mye jobbing, så da blir det først nå hu fikk tid til å feire 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg