HUND & KATT- VETERINÆR OG LEKING.

 

I dag var en spennende dag, i grunn. 

 

Jeg var så heldig å få være med ei hundevenninne til veterinæren med hunden hennes i dag. Hu skulle til en kiropraktor med ene hunden sin og lurte på om jeg kunne bli med for å ta bilder til en artikkel. Jeg sa så klart ja. Jeg syns det er et spennende felt som jeg gjerne vil lære mer om og det gjorde jeg!

I tillegg var jeg så heldig at jeg fikk prøve Petter i en vanntredemølle i dag, som et ekstra felt til artikkelen. Jeg har hatt lyst til å prøve det lenge, så det var gøy at jeg i dag fikk mulighet til å se hvordan det faktisk fungerer, da i forhold til hvordan Petter ville reagere. Det gikk helt supert. Han var så flink!


1. .Spliff og Petter. Alltid i farten. Det er mye bein på disse hundene. 


2. Full fres. 


3. Så glad for å få treffe vennene sine igjen. 

Etter turen hos kiropraktor og fysioterapeut tok vi en tur til Hamresanden for litt lek og moro. Petter var så glad for å se igjen vennene sine. Det er alt for lenge siden sist. Det var litt folk rundt omkring der ute så det blei ikke så mye løping, men vi hadde en koselig rusletur på stranden. Nydelig vær!

Det blei ikke så mange bildene i dag, og de få bildene jeg fikk tatt var i grunn dårlige alle sammen. Sånn er det noen ganger. Mulig jeg får noen bilder fra da Petter var i vanntredemøllen som jeg kan vise seinere. Det blei en innholdsrik dag i dag, hvor både hunder og eier koste seg veldig. Ja, Musika var med. 

 

Har du vært hos kiropraktor og fysioterapeut med hunden din? 

 

____________________________________________________________________

#hundogkatt #hund #irskulvehund #fysioterapeut #kiropraktot #veterinær #lek #tur

____________________________________________________________________

14 kommentarer
    1. Robert’s Photography and Digit: Jeg rakk aldri å finne riktig innstilling på kamerat før jeg la det tilbake, men disse blei helt ok til å vise 😀 De koste seg veldig 😀

    2. Anonym: Det var veldig spennende og man lærer jo så mye man ikke tenker på liksom i forhold til små skader som kan bli veldig omfattende hvis man ikke gjør noe med det 🙂

    3. Så spennende…ja jeg har vært til kirop.og fysio med alle mine..Zevs har mest plager, og er blitt litt kronisk..så han går vi med litt forebyggende innimellom..Jeg har virkelig tro på dette..og mye smerter man ikke tenker på at hunder også har.. Men har ikke prøvd vanntredemølle..er så dyrt..men skulle gjerne ha gjort det..flotte leke bilder!! Ha en god kveld!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Veldig spennende 😀 Jeg kan ikke se noen “skader” på Petter, men nå når han er ferdig med den verste veksten (kun vekta igjen), så tenkte jeg å koste på han en tur hos en fysio/kiropraktor for å gå over og se om det er noe tegn og hvordan vi kan legge opp en god treningsvane fremover 🙂 Forebygging er veldig viktig- kanskje spesielt når man har store mynder som er spinnville ute 🙂 he he… Tredemølle er kjempedyrt, trur jeg,men det var gøy å prøve og skal vurdere veldig om ikke jeg må koste på meg litt av dette med tiden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg