FOTO- HUNDER OG ANDRE TING PÅ STRANDEN.

 

I dag er det så fint vær at vi bare måtte ta en tur på stranden. 

 

Det eneste kjipe med at det er fint vær er at det er så mange andre som nyter det flotte være på stranden. Vi måtte derfor ta den mindre fine delen av stranden å gå tur på. Men, så lenge hundene kan gå løse spiller det ingen rolle om det er fint, eller ikke. Bare de koser seg så er jeg veldig fornøyd. 


1. Ingen tvil om at Musika var fornøyd med turen. 


2. Det går så snøen spruter. 


3. Deilig å få strekke skikkelig på beina.


4. Snø er godt. 


5. Ulverumper. 


6. Gjett hvilke godbiter jeg hadde i lommen i dag. Jess, hjemmelagde. 


7. De ørene, når han lurer på om han faktisk hører noe spennende.


8. Kjapp dere- det kan hende det er noe spennende her borte!


9. Frostrøyk. 


10. Gladeste Petter.


11. Må sjekke om vannet er varmt.


12. Gladeste Musika. 


13. Der går det visst noen, men det spiller ingen rolle når man får hjemmelagde godbiter på innkallingen. 


14. I dag var det så lite vann av vi kunne gå helt over på den lille øya. 

Det var veldig lite vann i dag så vi kunne faktisk gå hele veien bort til den lille øya uten å bli våte på beina. Det blei en liten oppdagelsesferdstur det. Enste kjipe var at det da kunne komme folk fra flere kanter, så jeg måtte følge ekstra nøye med. Null stress når man har hjemmelagde hundekjeks i lommen.


15. Så glad i dag.


16. Kamuflasje-Musika.


17. Det kan hende det er noe spennende rundt hjørnet.


18. Det er viktig å sjekke selv også. Kan ikke stole på en guttetass.


19. Innsiden må også sjekkes.


20. Nei, ingenting spennende der inne.


21. Petter vil leke, som vanlig. Musika not so much, som vanlig. Hu er litt vanskelig der.


22. Tar helle en løperunde for seg selv.


23. Like glad selv om Musika ikke ville leke.


24. Den stilen. Han er flink til å forme en C med kroppen.


25. Til og med her former han en liten C med bakparten.


26. Hurra, Musika vil leke likevel.


27. Jeg trur Petter trur han er en dinosaur. 


28. Men han er en veldig snill og søt dinosaur.


29. Fineste dinosauren.


30. Dronning Musika.

Det tok litt tid før jeg fikk til å ta bilder av andre ting enn hundene. Siden det kunne komme folk fra flere kanter og jeg måtte følge ekstra nøye med greide jeg liksom ikke helt å fokusere på annet. Men, jeg greide tilslutt å se meg litt rundt og fant mye fint der vannet vanligvis dekker bunnen. Man må bare se.


31. Tang.


32. En liten tangbusk.


33. Jeg skal ikke si hva slags monster dette minner meg om. 


34. Mye rart på et sted.


35. På skrå.


36. Litt av hvert.


37. En fin liten klynge.


38. Mange på et sted.


39. Disse syns jeg er litt fascinerende. 


40. Fordi den tingen som stikker ut minnet meg om en orm. 


41. Gjemmested.


42. Enda en liten tangbusk.


43. Mest under vann.


44. Rosa med is i.

Det kom ei damen gående mot øya der det til vanlig er vann, så da valgte vi bare å gå tilbake til bilen. Jeg er litt usikker på om hu så oss og jeg ville ikke akkurat skremme livet av henne. Det var en fin 45 minutters tur på stranden likevel. Petter og Musika koste seg og det var det viktigste. Herlig!

 

Har du vært på stranden i dag? 

 

___________________________________

#foto #hund #strand #sol #tang #vann #øy

___________________________________

16 kommentarer

Siste innlegg