HVERDAG- OPPDATERING UKE 6.

 

En liten oppdatering over uken som gikk. 

 

Mandag: Formen er stigende. Kanskje ikke akkurat treningsformen, men formen generelt. Hurra. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers er jeg veldig nøye på at jeg ikke bruker produkter som er testet på dyr. Likevel “svikter” jeg på noe. Trykk her hvis du vil lese om det. 

 

Tirsdag: Skal jeg ikke si noe jeg da? 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers er det natten igjen, men først kan man jo gjøre et par avslappende ting. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: En kald tur i skogen. Men jaggu trengte vi denne dagen i skogen i dag. Kaldt, men friskt. 


Trykk på bildet for å se resten av bildene fra turen. 

 

Torsdag: I dag hadde jeg rett og slett ikke tid til å blogge. 

 

Fredag: Fredag og helg. Planen er en rolig helg.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: I dag måtte jeg rett og slett ut på en handletur for hundene. Og jeg som ikke liker shopping liksom. Må man, så må man. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Og så har jeg laget hjemmelagde hundekjeks, igjen. Det er ikke bare gøy, men hundene elsker de, så da er det greit. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Søndag: Jeg skulle egentlig jobbe i morgen, men fant ut at tirsdag var bedre. Da blir det litt langhelg da. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers har jeg delt et lite knippe av gamle favoritter, igjen. Jeg liker å se på bilder. 


Trykk på bildet for å se resten av bildene. 

 

Det var min uke. En veldig grei uke i grunn, selv om den kanskje ikke var så spennende. Men formen er på vei oppover og det er i grunn det eneste som teller. Jeg er fornøyd med det. Satser på en ny uke som er minst like bra. Det trur jeg vi skal få til. 

 

Hvordan har din siste uke vært? 

 

___________

#oppdatering

___________

14 kommentarer

Siste innlegg