FOTO- ET LITE KNIPPE AV GAMLE FAVORITTER #4

 

Jeg er alltid på jakt etter de morsomme, kule, flotte og spennende bildene. Wow-faktoren er bare en bonus og dukker kun opp en sjeldent gang når jeg minst venter det. 

 

Foto er gøy, alltid. Jeg har tatt mange tusen bilder gjennom de siste årene, men kun et lite fåtall blir delt. Det er ikke så ofte bildene blir bra. Men noen favoritter får jeg alltids. Ikke nødvendigvis fordi bildet i seg selv er teknisk bra, men fordi bildet gir meg en følelse jeg liker.


1. Fineste bustebartenen mine, Lillemor og Trier.


2. Høsten er alltid vakker. 


3. På stranden.


4. Hvitveis i skogen.


5. Gladeste Iimo.


6. Høsten mange farger.


7. Dråper.


8. Fineste Trier passer på. 


9. Trier var en sjarmerende guttetass.


10. Blåveis i skogen. De eneste, fra denne turen, jeg har funnet her nede.

Det var jaggu alle årstidene denne gangen også det. Det blir naturlig nok mange hundebilder, siden det stort sett er det jeg tar bilder av når jeg er på tur. Det må man bare overleve. Det er både fint og trist å se tilbake på bilder av alle dyrene jeg har mistet. Jeg har heldigvis en fin flokk jeg kan trøste meg med. 

 

Har du mange favorittbilder? 

 

___________________________________________

#foto #favoritter #bilder #hund #blomst #høst #årstid

___________________________________________

10 kommentarer
    1. Så flotte bilder!! jeg har så mange jeg syns er fine hos meg..men ikke noen favoritter..kommer stadig nye..men skal gå igjennom disken og ta ut noen..så jeg får laget noen bilder til veggbilder..men så vanskelig å velge! Godt med fine minner da..:-) Ha en god natt!

    2. frodith: Ja, det bildet er i grunn helt fantastisk, på sitt vis <3 Han ser liksom gedigen ut i forhold til henne 😀 Nå var han jo gedigen også da, men vinkelen gjør det liksom ekstra gøy 😀

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg har også vurdert et par til veggen, men får liksom ikke bestemt meg 🙂 Det er så mange, og hva skal man velge liksom. Jeg har vurdert å finne et hver på dyrene, men det er jaggu vanskelig det også 😛

    4. Dazzy: Så koselig 😀 Har vurdert det også, men da blir det ekstra vanskelig å plukke ut noen 😛 Har også vurdert om jeg skal ha noen på veggen, men det er jaggu vanskelig det også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg