HVERDAG- DET BLIR EN ROLIG HELG.

 

Noen ganger er det helt greit å ikke ha planer. 

 

I går sovnet jeg rett og slett på sofaen etter jeg kom hjem fra trening og hadde fått i meg noe mat. Jeg våknet halv elleve og blei litt stresset over at jeg ikke skulle få sove igjen. Man våkner jo litt når man må dure ut med hunder og så pusse tenner og det som er før man får lagt seg igjen. 

Heldigvis gikk det ganske greit. Det tok under én time etter jeg la meg før jeg sovnet igjen. Jeg hadde i grunn en rar natt. Masse rare drømmer, som jeg ikke husker helt i farten nå. I tillegg var jeg oppe 5 ganger i natt for å drikke vann. Jeg var så sykt tørst konstant. Jeg drakk nesten 2 liter i natt. 


Fra skogsturen på onsdag. 

Det er en del vann i løpet av en natt altså. Fortsetter jeg slik kommer jeg til å dø av en overdose vann. Det hadde jo vært typisk min flaks. Jeg har ikke drukket like mye i løpet av dagen nå, så jeg blei nok mettet på drikke i natt. Kanskje like greit. Satser på jeg ikke blir like tørst i natt igjen. 

I kveld skal jeg bare slappe av og gjøre ingenting som krever noe energi. Jeg har heller ingen planer for helgen, annet enn å rydde og vaske som vanlig, så det blir nok lite energibruk sånn generelt. Hvis været er greit i helgen blir det tur i skogen med hundene. Det er helt greit å bruke energi på det.

 

Har du noen spennende planer for helgen?

 

________________________

#hverdag #rolig #helg #planer

________________________ 

16 kommentarer
    1. Jeg har planer om litt av hvert, og etter en så fantastisk uke med elever så er det jammen på sin plass å avslutte fantastisk også 🙂 Skal ta noen bilder, besøke mamma, prøve å gjøre NOE med røret-utfordringene. Og ellers i bursdag 🙂 antagelig. Fælt til vanndrikking ja, man må jo tisse så mye da også 😀

    2. frodith: Åhh, det høres helt herlig ut 😀 Gleder meg til å se resultater 😉

      Det rareste er at jeg ikke tisset noen ting, annet enn litt når jeg sto opp før jeg gikk ut med hundene :O Varmeteppet sto på laveste styrke også, så jeg blei jo ikke helt uttørket liksom 😛

    3. Det høres ikke riktig ut å drikke så mye da..uff..men spiste du noe salt på kvelden..eller nei, du sonet jo..(ja du har skrevet feil) hihihi..Ha en god kveld og slapp av å kos deg!!

    4. Greit å slappe av da.. når det er helg 🙂 Ikke så store planer her da.. men koret mitt skal delta på en Minnekonsert i kirka på søndag. Vi blir tre kor og Hornorkestret og trekkspillklubben. Ellers blir det vel mammatur på Sykehjemmet 🙂 Ha en fin helg 🙂

    5. Søtmonsen ): Så kjekt 😀 Jeg var på en liten handletur til dyrene i går, mens nå våknet jeg nettopp fra alt for mange døde timer på sofaen. Jeg er så sliten i dag, uten at jeg har gjort så mye 😛 Jo, jeg bakte hundekjeks i går. Var sikkert det som tok all energien 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg