HVERDAG- NU ÄR DET NATTEN.

 

Satser på en fin dag i morgen. 

 

Det blåser som en gal ute nå. Jeg har typ sittet i sofaen under teppet siden jeg kom hjem fra jobb. Selvsagt etter at hundene hadde fått en liten tur, kattene hadde blitt matet og kos hadde blitt gitt til alle og enhver. Kos må man ha. Liten som stor. Med eller uten pels. Jeg har en veldig rar flokk, i grunn. 


Disse blir brukt i kveld. 

Vi satser på en fin dag i morgen. Jeg skal ikke på jobb og håper derfor på en tur i skogen med hundene og kameraet. Det er alt for lenge siden sist. Så lenge siden at jeg ikke en gang finner laderen til kameraet mitt. Det er litt krise, siden batteriet gikk tomt på forrige tur. Får lete litt mer. Nu är det natten. 

 

Liker du å fargelegge? 

 

____________________________

#natten #fargelegge #blåser #vind

____________________________

16 kommentarer

Siste innlegg