HVERDAG- OPPDATERING UKE 3 OG 4.

 

En liten oppdatering over de to siste ukene, så er jeg liksom i rute igjen. 

 

Uke 3

 

Mandag: Frem og tilbake, frem og tilbake. Noen ganger blir det mye flying, men sånn er det når man må delta på ting og tang.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Og siden jeg nå trener både i vann og på land så kommer jeg til å bli så sylt fit! Man kan i alle fall håpe. Trykk her hvis du vil lese om det. 

 

Tirsdag: 3 ting du ikke visste om meg. Eller, 3 ting du kanskje ikke veit om meg. Det kommer nok an på hvor lenge du har lest bloggen min.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers er det liksom natten igjen. Jeg liker å sove litt da.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Noen ganger har jeg en så sinnssykt irriterende øresus. I dag er den dagen, liksom.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers har jeg tatt en liten opprydding i følgerlisten. Noen ganger er det greit å slette folk altså.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: Sliten etter trening! Kanskje en fordel likevel. Trykk her hvis du vil lese om det. 

Ellers er det natten, igjen. Noen ganger bare flyr timene liksom. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: Hviledag. Det må man noen ganger ha.

 

Lørdag: Litt mer hviledag. Sorry.

 

Søndag: Tiden går liksom alt for fort! Plutselig var det søndag igjen.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Uke 4

 

Mandag: I dag blei det kun en oppdatering over de to siste ukene i fjoråret. Sånn er det når man er treig. Hvis du likevel vil lese innlegget kan du trykke her. 

 

Tirsdag: I dag frøys jeg hele veien hjem! Det er på en måte vinter nå. 


Trykk på bildet for å se resten av bildene. 

 

Onsdag: En oppdatering på øyet til Petter etter en ny tur hos veterinæren. Det går jo heldigvis litt lettere da.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Jeg sagt det før, men jeg sier det igjen; jeg er språkskadet!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Og jaggu har det rukket å bli natten, igjen. Noen dager legger man seg veldig tidlig.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: Død etter treningen, kanskje.

 

Fredag: Det blei i alle fall en liten oppdatering på treningen i dag. Det gjør liksom noe med humøret, merker jeg. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Og så var det natten igjen da.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: Ikke syk, men sykt støl! 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Søndag: Snøen kom, og snøen forsvant. Jodaså.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Det var mine to siste uker. Greie uker i grunn. Hvis man ser bort i fra at formen ikke er bra i dag. Jeg er både kvalm, svimmel og har vondt alle plasser. Jeg krysser fingrene for at det bare er formen generelt, og at jeg ikke har blitt smittet i helgen. Har så absolutt ikke tid til å bli syk mer nå. 

 

Hvordan har dine to siste uker vært? 

 

___________

#oppdatering

___________

5 kommentarer
    1. Herlig.. scrolla meg fort nedover.. er veeeeeldig på etterskudd med blogg og lesing og egne innlegg 😛 men sånn er det av og til 🙂

    2. dedicat: Da er det jo i grunn veldig kjekt med en slik oppsummering, for da kan man jo se om det er noe man vil lese, i stedet for å måtte bla så mye i alle innlegg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg