HVERDAG- NU ÄR DET NATTEN.

 

Krysser fingrene for at jeg ikke blir smittet av syklingen som er i hus! 

 

I går fikk jeg besøk, noe som er veldig hyggelig. Noe som ikke er like kjekt er at besøket mitt brått blei syk i dag. Omgangssyke av alle ting! Heldige meg har aldri hatt omgangssyke i voksen alder, så jeg krysser fingrene for at jeg ikke blir smittet med det. Det hadde i så fall vært helt krise, som i helt krise!


I mangel på noe å legge ut. Og fordi jeg gleder meg til humlene og biene og vepsene kommer tilbake. 

Jeg er ikke så flink til å ta vare på folk som er syke, men jeg prøver i det minste. Noen ganger er det faktisk tanken som teller, og akkurat nå har jeg veldig hyggelige tanker om at syklingen skal bli frisk. Hvis jeg brått er borte igjen i morgen, kan det hende jeg ikke er immun likevel. God natt. Kanskje hejdå. 

 

Gleder du deg til humlene, biene og vepsene kommer tilbake?

 

___________________

#hverdag #natten #syk

___________________

6 kommentarer
    1. å nei! Og så omgangssyken da :-/ Det er grusomt! Like grusomt som barn som voksen! Det pleier som regel å smitte, ihvertfall en av veiene :-/ Krysser fingrene for at du ikke blir smittet!

    2. Uff..kjedelig..og han har nok med seg et virus…og det smitter jo veldig lett..så krysser fingre og labber for at du går fri..Jeg savner ikke humlene og insektene..men alt det andre kan godt komme..som varme, sol og lyse kvelder..men tenk..da kommer flotten og ormen og ish..alle årstider har sin ulemper også.. Håper du får en fin dag i dag! uten omgangsyke!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg er fortsatt frisk som en fisk, så satser på jeg fortsetter slik 😉

      Jeg plukker flått av katten enda jeg, så det er liksom ikke fred å få fra de ekle krypene uansett årstid 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg