HVERDAG- NU ÄR DET NATTEN.

 

En smule trøtt. 

 

I går la meg jeg helt seriøst kl. 21.20 og sovnet rett før kl. 22.00. Det var i grunn veldig deilig, bortsett fra at jeg våknet i ett tiden på natten og sleit med å sove godt resten av natten. Men, jeg hadde varmeteppet på så jeg slappet nok så greit av likevel. Jeg bare digger varmeteppe i sengen! Deilig.

Jeg rakk å se en episode av SKAM før jeg sovet. Jeg har et tantebarn som er helt frelst i det, så jeg måtte oppdatere meg litt på den fronten igjen. Jeg må følge med på hva hu lærer og ikke lærer, slik at jeg veit om jeg må ta en ny runde med klamydia-praten vår, eller ikke. Jeg trur hu er ganske oppdatert nå. 


En nattugle i vinduet mitt.

Nå har jeg i alle fall sett alt av SKAM til nå, så da er det bare til å vente på en ny sesong. Jeg skal snart gå å legge meg, og finner vel som vanlig noe dårlig på Netflix å bruke som sovemedisin. I skrivende stund spiser Musika og Petter kveldsmat. Jeg får vente til de er ferdige før jeg legger meg. 

De skal få en siste tissetur ut før det er natten for hele flokken her. Kattene har allerede inntatt horisontalen. Jeg skal jobbe full dag i morgen i tillegg til å trene etter jobb, så det er helt greit å legge seg passe tidlig i dag også. Jeg liker best når jeg kan legge meg i ti tiden, med noe dårlig på Netflix. God natt.

 

Har du sett SKAM? 

 

__________________________

#hverdag #natten #sove #skam 

__________________________

14 kommentarer
    1. Margrethe: Jeg var litt sånn nølende til å begynne med. Det er jo en ungdomsserie, helt klart. Men faktisk, de tar for seg utrolig mange viktige tema, så foreldre, spesielt, bør se den altså 🙂 Episodene var ikke mer enn rundt 30 minutter, så det går fort å se også 🙂

    2. Sandra Marie: Syns han er veldig søt- har døpt han til Elof, etter tantebarnet mitt som ser identisk ut <3 Ha ha..

      Serien er jo faktisk bra 🙂 Jeg kan liksom skjønner at det er så populært for tenåringene (eller hvilken gruppe de hører til) 🙂

    3. Håper dagen din i dag blir fin! og jeg har ikke sett Skam.. må kanskje det jeg også..Ha en god ny dag!

    4. Anonym: Kan i grunn anbefales altså 🙂 Det er jo en typisk ungdomsserie, men den tar for seg så mye aktuelt i den alderen at selv voksne liker den 🙂 Jeg har jo både tantebarn og søsken i denne alderen, så jeg syns det er greit å følge med 😉 he he

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk 🙂 Skam er i grunn en veldig ok serie altså 🙂 Spesielt hvis man har barn, tantebarn, barnebarn, søskenbarn eller hva man nå har, i den alderen 🙂 Er mange foreldre som har hevet seg på og sette denne serien, nettopp fordi den tar for seg så mye innen temaer i den alderen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg