HVERDAG- NU ÄR DET NATTEN.

 

Timene bare flyr. 

 

Egentlig hadde jeg ikke tenkt meg på jobb i morgen, siden jeg allerede har jobbet mine 40%. Men, jeg fikk ikke alle opplysninger jeg trengte for å bli ferdig i dag, så jeg må på jobb noen timer i morgen likevel. Det teite er jo at jeg må trene fra 10-11, og kanskje må tilbake på jobb etter det også. 

Jeg hadde tenkt meg en tur til Halden i helgen, så det hadde passet best å ikke jobbe i morgen, slik at jeg kunne reist rett etter treningen, men vi får se hva det blir til. Petter må tilbake til spesialist på mandag for å sjekke at alt er som det skal med øyet under behandlingen. Litt stress, men sånn er det. 

Jeg kunne sikkert ha gått til en spesialist i Grimstad, som er det nærmeste, men de har jo ikke peil på hvordan dette så ut til å begynne med og kan derfor ikke si sikkert om øyedråpene faktisk gjør jobben sin, så da velger jeg å heller følge han opp der vi først var, for å være på den sikre siden. 


Jeg var ikke så veldig klar for trening i dag, egentlig. 

Jeg har derfor styrt litt på i kveld etter jeg kom hjem, slik at jeg i alle fall er ferdig pakket og kan komme meg avgårde litt kjapt i morgen. Jeg har også støvsugd og vasket her og der, slik at jeg slipper å komme hjem til rot. Det er det verste jeg veit. Etter en lang biltur vil man bare sette seg i sofaen. 

På tide å lufte et par troll, mate de og så komme meg i dusjen før jeg finner sengen. Jeg håper jeg ikke er så ødelagt etter treningen i dag at jeg ikke kommer meg opp i morgen. Jeg har gått i mange dager med følelsen av at jeg er på vei til å få skikkelig senebetennelse i armen, men håper jeg tar feil. 

I tillegg er det flere kolleger på jobb som har hatt barn med influensa, og som selv har fått det, så jeg håper jeg ikke blir smittet med noe sånt. Sist jeg dro på meg en forkjølelse, når kroppen ikke var helt i hundre, var jeg så syk at jeg faktisk trudde jeg hadde grodd en penis mellom beina! Jessda! Natta.

 

Er det mye influensa rundt deg for tiden?

 

____________________

#hverdag #natten #sove

____________________

10 kommentarer
    1. Det går ikke alltid som man håper..og det var synd du må på jobb når du tenkte å ha fri..Håper kroppen er venner med deg i dag, og at du får gjort alt du har planlagt! God tur! og god helg!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, men det gikk greit å jobbe i grunn. Litt slite etter jeg hadde trent og måtte tilbake til jobb, men det gikk greit 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg