HVERDAG- VI TAR EN ROLIG DAG I DAG.

 

Noen ganger må man bare nyte søndagen fra sofaen. 

 

Jeg har store planer om å jobbe full dag i morgen, så jeg har lovet sjefen, og meg selv, at jeg ikke skal overanstrenge meg i helgen. Jeg gjorde på en måte det sist helg med både besøk på skøytebanen, Uranienborg utsiktsplass og en lang tur på Sjøsanden strendene. Søndagsnatten var lang!

I helgen har jeg tatt det mer med ro. Jeg var ute en times tid i går for å knipse bilder til Frodith sin utfordring, med å klatre i trær, kave rundt i busker og generelt bare komme meg igjennom en nok så tettpakket skog. I dag tar vi det helt med ro, slik at jeg er bedre rustet til en lang dag på jobb i morgen.


Vi begynner søndagen veldig rolig. 

Det er like flott vær i dag som i går, så ut må vi uansett, men det blir nok ingen tur i skogen i dag, selv om det frister veldig! Jeg tenker vi bare tar en rusletur bort på stranden i nabobygda her. Det pleier som regel å være fine ting å ta bilder av der borte. Kanskje Urd skylte noe ekstra spennende på land. 

Akkurat nå ligger hundene og sover frokost, så det drøyer i alle fall en time, eller kanskje to før det blir tur. Det er blå himmel så langt jeg kan se så jeg trur solen holer seg fremme til det uansett. I mellomtiden koser jeg meg bare i sofaen, under pleddet med å lese litt rundt på nettet. En rolig dag. 

 

Har du noen planer for denne søndagen? 

 

____________________________

#hverdag #søndag #rolig #sol #ut

____________________________

21 kommentarer
    1. Så bra du har tatt det med ro 🙂 Og er klar for ny uke. Ser du har fikset litt her inne. Morsomt bilde i headeren, med fisen som titter inn på høyre siden 😀 Og litt større her i kommentarfeltet. Fint 🙂 Jeg har vært ute i solen, og tatt litt bilder 🙂 LITT… Et sted som jeg har tatt så mange før..

    2. frodith: Ja, vil veldig gjerne ha en grei uke, så da må jeg begynne med å ha en grei mandag 😀

      Så bra at det blei større i kommentarfeltet- endelig! Har slitt maks med det 😛 ha ha.. Tidligere måtte man jo nesten være supermann for å se hva man selv skreiv 😛

    3. Viktig å slappe av og spare opp krefter til dager med mer aktivitet :)) Har rusla ei runde i dag, bare for å få litt luft :)) Flotte bilder du hadde tatt av ballongene også <3<3

    4. Veldig lurt det å ta det med ro så du klarer å jobbe til uken..ikke lett å finne en fin balanse..Håper dagne har vært fin..og ha en flott kveld!

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, må ta det litt rolig 🙂 Er ikke alltid like lett å avgjøre den balansen, men det kommer seg 🙂 Noen ganger, når man vil ha besøk, så vil man jo gjerne gjøre litt mer enn å bare henge i sofaen hjemme, og da kan det fort bli litt vanskelig å begrense seg i tide 🙂

    6. Idag har vi vært på en skikkelig båltur – det er opplading for meg! Lykke til på jobb i morra….. jeg skal jobbe 7-19……. Klemmer 🙂

    7. Margrethe: Så deilig 😀 Jeg tenner liksom aldri bål, men blir alltid like fristet når jeg er innom bloggen din 🙂

      Overtiden har begynt hos oss også, men jeg er jo ikke helt friskmeldt enda, så blir ikke mye overtid, eller jobbing i det hele tatt :O Men, jeg gjør så godt jeg kan, så det får være for nå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg