HVERDAG- I MORGEN SKJER DET!

 

Man veit ikke om det går før man prøver. 

 

Morgendagen er dagen jeg har ventet på i snart et halvt år. Det er første dagen på snart et halvt år jeg skal prøve å være på jobb en full dag! Det høres kanskje ikke så wow ut, men når man har gått hjemme i nesten et halvt år og bare tidvis har orket å jobbe noen få timer noen få dager i uken er det stort! 

I alle fall for meg som absolutt ikke er skapt for å være hjemme. Det er ikke sikkert jeg vil klare å jobbe fulle dager, men i morgen skal jeg i alle fall prøve og jeg er så klar for å prøve. Jeg er helt sikker på at det skal gå greit. Jeg er friskmeldt 40% nå, og om to-tre uker er jeg friskmeldt 50%. 

Da nærmer jeg meg 100% tilbake på jobb, noe jeg har gledet meg til siden den dagen jeg blei syk. Jeg trur jeg skal prøve én full dag i uken i tillegg til to halve dager nå når jeg er 40% friskmeldt. Og så vil jeg gå opp til 2 fulle dager og en halv dag når jeg er 50% friskmeldt. Kan jeg jobbe mer er det bare bra.

Det er i alle fall en begynnelse. Hvis det blir for mye med en full dag så får jeg heller bare dele det opp til halve dager igjen, men nå føler jeg i alle fall på meg at det skal gå greit. Jeg har ventet lenge på den følelsen, så jeg skal ikke la den gå i fra meg. Jeg skal tilbake 100% på jobb og nå nærmer det seg! 

 

Skjer det spennende ting for deg i disse tider? 

 

________________________

#hverdag #jobb #spennende 

________________________

20 kommentarer

Siste innlegg