HVERDAG- NU ÄR DET NATTEN.

 

Dagen i dag har gått i et! 

 

Jeg hadde et håp om at jeg skulle rekke et par-tre timer på jobb før jeg skulle til behandling i Kristiansand i dag, men det kunne jeg bare glemme. Jeg måtte bli liggende i sengen med varmedynen på for å prøve å få ryggen til å fungere litt. Jeg har skjønt at det ikke er noen vits i å presse seg når det ikke går. 

Men på behandling måtte jeg og det gikk greit det. Jeg har varme i setene på bilen, så. Etter behandlingen måtte jeg finne en butikk slik at jeg fikk vekslet litt penger så jeg fikk gitt til Frelsesarmeen og en slik gatemusikant. Jeg gir han alltid en liten femtilapp når jeg ser han. Han er veldig flink, syns jeg! 

Jeg fikk også handlet et par julegaver til huseierbarna, så da er det ute av verden. Jeg feirer ikke jul, men jeg blei brått stresset når jeg skjønte at julaften er neste uke og jeg ikke hadde noen idé på hva jeg skulle gi de i år. Det blir vanskeligere og vanskeligere desto eldre de blir. Men jeg fant i alle fall noe. 


Kveldskos.

På vei hjem måtte jeg handle litt, fylle luft i dekkene og hente en pakke på posten. Midt i mellom alt dette holdt jeg på å tisse i buksen, så jeg har faktisk tisset i veikanten i dag. Jessda, må man så må man! Når jeg kom hjem var det å gå en tur med hundene. Ryggen hadde heldigvis løsnet litt.

Vi tok den vanlige runden og det tok ikke lange stunden før Musika skjøte at hu ikke kunne vimse så veldig når begge går i bånd. Hu er en smule ivrig av seg, men hu lærer fort, så det går veldig fint. Når vi kom inn igjen måtte jeg skifte pledd og tepper til Nakenfisen og Mini i sofaen. Mini har mye pels!

Jeg måtte også desinfisere hele kjøleskapet. Det hadde en ekkel lukt, men jeg kunne ikke finne noe som skulle tilsi denne lukten. Desinfisering it is da altså. Jeg har også mekket hjemmeside til oppdretteren min, og det var sånn ca det jeg rakk før jeg holdt på å krepere. Nå skal jeg snart legge meg. Natta. 

 

Har du hatt en bra dag i dag? 

 

______________________

#hverdag #natten #hektisk

______________________

20 kommentarer
    1. Puff, ryggen er no herk. Idag er faktisk første dagen på en stund der jeg ikke har følt trykk i brystet! til gjengjeld har jeg barre vært kald og sliten og fått lest et par kapittler til eksamen ..sukk

    2. Den lille Pandaen c:: Åhh, det er så kjedelig med slike perioder! Men kjekt at du får lest til eksamen i alle fall <3 Jeg satser på at jeg kommer meg på jobb i morgen i alle fall 🙂

    3. Den lille Pandaen c:: Litt er bedre enn ingenting ja 🙂 Nei, i kveld har i alle fall ryggen blitt såpass bra at jeg ikke har så vondt at jeg blir kvalm, så satser på det er bedre i morgen 🙂

    4. Så bra du kom deg på behandling! jeg har merket på min rygg at den ikke kan ha varme..da blir den verre..men er kanskje forskjeller..jeg har trange forhold, og innbiller meg at ting hovner opp..derfor jeg får vondt..så med varme så hovner det opp..men vet at noen har godt av varmen også..så da er vel du en av de..Ha en god kveld og natt!

    5. Hehe kommer ikke over at du tisset i veikanten, men må man så må man 😉
      I sånn stunder hadde det vært litt lettere å være mann 😛
      Jeg har ikke fått med meg så mye om hva som har skjedd, så skjønner jeg må lese gjennom bloggen din når jeg får tid. Har ikke fått vært å lest daglig på lenge :O

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg har i grunn ikke problemer med ryggen, trur jeg, det er kun muskulært, og da er varme godt 🙂 Jeg veit i grunn ikke hvor jeg har vondt lenger, men disse sidemusklene i ryggen (under skuldrene) er helt grusomme. Og så har jeg vondt midt i ryggen- føles som det er ned langs hele ryggraden, men jeg har ikke peil. Ha ha.. Revmatologen sa jo så fint at jeg ikke har vondt der jeg sier jeg har vondt, jeg bare innbiller meg det fordi smertene er så like, så jeg har visst fryktelig problemer med musklene i fingrene og håndleddene og jeg veit ikke lenger hva, eller hvor 😛

    7. Silje: Ha ha- jeg holdt på å tisse på meg og var garantert helt gul i øynene så jeg måtte bare lette litt på trykket. Skulle jeg gjerne vært gutt i slike tilfeller. Tisse pee-wee’ene til jenter er ikke noe for meg 😛

    8. Hei
      Vondt i ryggen er ikke mye moro. Jeg hadde ryggplager da jeg var 18-20 år gammel, og fant ut at det som hjalp meg var å gå, gå og gå, lange og hyppige turer. Nå er det jo ikke sikkert at det som hjelper én nødvendigvis hjelper en annen, og du går jo tydeligvis en del allerede. Men det skader jo ikke å dele erfaringer heller. Uansett, god bedring!

    9. Velsnytt: Å dele erfaringer er aldri feil 🙂 Og går mye gjør jeg, når kroppen ikke streiker helt 🙂 Og, jeg trur i grunn ikke at det er ryggen-ryggen jeg har vondt i, men at det sitter i musklene og det får jeg behandling for i ulike former uten at det har hjulpet enda, så enda mer skal prøves ut 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg