HUND & KATT- SI HEI TIL LILLE MUSIKA.

 

Petter og jeg er så heldige at vi får ha besøk av Musika i en tid fremover. 

 

Etter at Iimo gikk bort har Petter følt seg litt ensom. Selv om formen min er betydelig bedre enn den var, så har jeg ikke alltid mulighet til å underholde han så mye på tur. Å leke med seg selv i skogen er ikke alltid like gøy, og når jeg da ikke er i form nok til å herje med han blir det fort litt kjedelig for han. 

Jeg spurte derfor oppdretteren til Petter om ikke vi kunne få lov til å passe Musika litt. Det var først et litt nølende svar i andre enden. Hu var kanskje usikker på om jeg mente låne som i at hu kommer snart tilbake, eller låne som i ekte Elin stil og bare beholde henne her for alltid. Hu skal hjem igjen altså. 


1. Musika- et lite bustetroll. 


2. Ei flott jente. 

Nå skal i alle fall turene bli litt mer innholdsrike for Petter sin del. Selv om jeg nå har en dårlig dag og ikke orker å gå så langt, så kan de i alle fall leke og herje med hverandre slik at de får utløp for litt energi likevel. Godt for dem begge og jeg kan slippe å få veldig dårlig samvittighet hvis jeg ikke orker. 

Musika er ei supersøt frøken på rett over året. Hu er barnebarnet til Lillemor, noe som gjør henne litt mer spesiell for min del. At hu i tillegg er veldig lik på Lillemor, både i utseende og personlighet gjør henne bare enda mer spesiell, om mulig. Musika blei født 03.09.15, mens Lillemor fikk sovne inn 03.09.15.

 

Trur du at jeg kommer til å levere Musika tilbake til oppdretter igjen?

 

__________________________________

#hundogkatt #hund #irskulvehund #tispe

__________________________________

22 kommentarer
    1. Har nesten en følelse av at kanskje hun blir enda mer spessiell for deg, kanskje…hun blir der ..for alltid? 🙂 hehe. ikke godt å vite! men koselig at Petter har fått seg en ulvevenn 🙂

    2. Den lille Pandaen c:: Hu er supersøt altså, men dette er oppdretter sin fremtidige avlshund, så hu må nok få henne hjem igjen 🙂 Og, jeg venter jo i grunn på valp tidlig i vår, så da blir det greit å levere henne tilbake 😉

    3. Margrethe: He he. Fort gjort med meg 😉 Men, dette er oppdretter sin fremtidige avlstispe (forhåpentligvis), så må nok levere henne tilbake 🙂 Og jeg venter i grunn på valp tidlig i vår, så da blir det uansett fult opp 🙂

    4. Den lille Pandaen c:: Det er i grunn alt jeg veit 😛 Er planlagt et kull jeg forhåpentligvis skal ha valp etter, så krysser fingrene for friske foreldre og vellykket parring 😉

    5. så flotte bilder av en flott tispe! ja, det spørs vel om du ikke beholder denne ja,..og eier er på utkikk etter et hjem til den..DA vet jeg svaret..men ellers får den vel komme hjem igjen..Men det er nok uvant for Petter som ikke har vært alene hund..så lurt å få litt selskap til han nå.. Ha en god kveld! og kos deg med hundene!

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Nei, denne leter ikke etter et nytt hjem, så hu skal hjem igjen altså 😉 Oppdretter er bare veldig snill og har kanskje en travel juletid som sa ja 😀 Jeg krysser jo fingrene for valp i vår, så da er det fullt opp likevel 😉 Men er veldig koselig å ha henne her- hu er supersøt <3

      Ja, han syns det er veldig kjekt med ei frøken som selskap 😀

    7. frodith: He he.. Dette er oppdretter sin fremtidige avlstispe, så hjem må hu 😉 Jeg krysser jo fingrene for vellykket parring slik at det bli valp på meg i vår 😉 Hvis ikke det kommer en valp til meg må hu kanskje hente henne med tvang ja 😛 ha ha.. Neida, hu skal hjem uansett, valp eller ei. Jeg lovte broren i huset at hu skulle være hjemme til han kom hjem fra ferie om 4 måneder, så for vel holde det løftet vel 😛

    8. Søtmonsen ): Hu er så supersøt <3 Men, hu må hjem etterhvert altså 😉 Jeg krysser fingrene for valp til våren, så er fullt nok da. Og oppdretter vil absolutt ha henne hjem <3

    9. Herregud,nå hoppa hjertet mitt over ett slag når jeg så bilde,det er som å se Lillemor <3
      Hehehehe,nei,jeg tror ikke hu kommer til å reise fast tilbake til oppdretteren,hu kommer nok til å bo mer eller mindre permanent hos deg 😉 Du kan jo ikke levere Lillemor kopien tilbake 😉 Vakker er hu akkurat som bestemora si 🙂
      Koselig for dere alle at hu har kommet til deg 🙂

    10. Susann Bryn: Ikke sant er de like? Det er både fint og litt rart på samme gang- savner Lillemor litt ekstra, men på en fin måte liksom <3

      He he.. Nei, denne lille skjønnheten skal nok hjem på heltid etter hvert ja 🙂 Jeg har i grunn bestilt valp til våren, så da blir det fullt opp her 🙂 Men hvis de trenger pass til henne for at de skal på ferie eller noe, så står jeg først i køen ja <3

      Det er veldig koselig å ha henne her <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg