TRENING- NÅR HODET TRUR DET HAR DRUKKET ALKOHOL.

 

Utgangspunktet for treningen i dag var kanskje ikke den beste. 

 

I dag har jeg hatt slike febertokter hele dagen. Hodet er på plass, men kroppen trur den har feber. Slike dager er slitsomme. Jeg er på maks dose på de ene medisinene jeg tar, noe som noen ganger merkes på hodet. Det er akkurat som når man tar den ene ølen som gjør at man tipper over til å bli full. 

Og selvsagt skulle dette skje under treningen i dag! Treningen var tung som fy i dag, mest pga disse febertoktene. Men når medisinene brått slo inn, to timer etter jeg tok de, og en halvtime før treningen var over, holdt jeg på å gå i bakken. Det var som å trene i fylla der det var vanskelig å ikke skulle spy! 

Jeg tok litt mer pauser enn vanlig den siste halvtimen, for å si det slik. Utgangspunktet for treningen var kanskje ikke det beste. Febertokter, og så plutselig få følelsen av at man er full. Men jeg fullførte økten for det om. Vi hadde sirkeltrening, så det blei heldigvis litt pauser mellom øvelsene også.

Jeg trur jeg må ta medisinene min bittelitt seinere neste gang, slik at de ikke slår ut under selve treningen. Det er litt krise liksom, for det er vanskelig å henge med. Det er vanskelig å henge med når hodet er på plass også, så. Men, treningsøkten er utført så jeg sier meg fornøyd med det i dag også.

 

Har du prøvd å trene når hodet ikke henger med?

 

__________________________________

#trening #sirkeltrening #styrke #kondisjon

___________________________________

14 kommentarer
    1. Hørtes ikke bra ut å trene i sånn tilstand 🙁 Håper du blir bedre snart 🙂 Og du…hvis du vil være med på kalenderen i dag, så har du en time på deg 😀

    2. Slitsomt når kroppen ikke er “i vater”..og man hadde vel heller trengt å hvile enn å trene kanskje… Ønsker deg en fin morgendag <3

    3. Uff..ja det er kjedelig..men har du feber,så skal du jo ikke trene! da øker pulsen enda mer!!Eller er det bare følelsen av feber..for man skal ikke trene med…så lytt til kroppen..den sier; hvile!! hihihi. Ja man finner ut av ting etterhvert..så du må jo bare prøve deg frem..en lærdom i dag..pille litt senere..eller før..:-) Flink er du som i det hele tatt trener..

    4. Hei!
      Høres ikke bra ut å ha det slik under trening nei………………….
      Har vel hatt noe lignende følelser under trening og bare måttet tatt det heeeeelt rolig.
      Jeg sliter med svimmelhet til tider pga stive og betente muskler i perioder.
      Ellers har jeg det bra med trening.
      Så veldig lurt av deg å kanskje utsette den medisinen bittelitt.
      Du er kjempeflink som holder ut treningen når du har det slik. Men det går ikke å ha det slik i lengden. Det er ikke bra å trene når man har feber i kroppen. Da skal man ta det med ro. Lytte til kroppen er nøkkelen – selv om man MÅ presse seg litt av og til, for kroppen kan jo bare si at den IKKE vil trene mere 🙂 hihihi
      Pass på deg selv!!!
      Ønsker deg en herlig dag!

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Nei, jeg har jo ikke feber, er kun kroppen som trur det. Og denne treningen min er i samråd med både fastlege og fysioterapeut (er hos fysioterapeutene vi trene med jobb), så velger å stole på de at trening er ok så lenge jeg ikke prøver å ta helt av mens jeg trener, og det gjør jeg ikke heller 🙂 Jeg er bare i så dårlig form, som jeg må trene opp. Det er viktig å ha en sterk kropp- bedre rustet til neste mannesyke 😛 ha ha

    6. Etdiktomdagen: Ja, trur nok jeg må ta de etter trening, eller litt mer enn 2 timer før trening, for det ser ut til at dette fyllesymptomet kommer et par timer etter jeg tar de 🙂

      Men jeg har ikke feber, er kun kroppen som trur det. Litt sånn problemer med å regulere kroppstemperaturen 🙂 Det er hos fysioterapeuter vi trene og fastlegen har godkjent treningen, så det bekymrer meg ikke så mye så lenge jeg ikke prøver å ta helt av. Og det gjør jeg ikke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg