HVERDAG- NÅR DAGEN BEGYNNER MED TOTAL STRESS.

 

Det er så mye enklere når hjernen fungerer som den skal. 

 

Jeg skulle egentlig på jobb i går, for så og ikke jobbe i dag. Jeg prøver å få til å jobbe annenhver dag for at jeg skal kunne yte mest når jeg først er på jobb. Men fordi jeg tok medisinene mine alt for seint på mandagskvelden, hadde jeg null sjanse til å jobbe i går slik som tenkt. Jeg våknet på en måte kl. 12.30. 

Hvis jeg tar medisinene for seint får jeg skikkelig hangover og er stuptrøtt dagen etter. Men på mandagen hadde jeg ikke noe annet valg enn å ta de for seint, så det fikk bare være. I dag skulle jeg derfor først til behandling i Kristiansand, for så å jobbe noen timer etter det. Det blei stress når jeg tok feil av tiden.

Jeg var så trøtt i natt og grytidlig på morgenen at jeg til og med drømte at jeg sov. Da er man trøtt altså. Kl. 08.00 skulle jeg ta en grei tur med Petter. Jeg fikk brått en trang til å dobbeltsjekke når timen min i Kristiansand var. Jeg trudde den var kl 11, men det viste seg at den var kl 10. Det er litt mye stress.

Jeg må dusje på morgenen og jeg må beregne helst 1.5 timer inn til Kristiansand og så finne parkering og så komme meg opp til avtalen. Petter fikk ikke mer enn tisset før jeg måtte løpe inn i dusjen. Jeg kom meg ikke hjemmefra før kl. 09.45. Trafikken var et mareritt, men jeg kom kun fem minutter for seint. 

Stress blei det likevel, og det tar tid å roe ned hjernen igjen. Det er så mye enklere når hjernen fungerer som den skal. Jeg kom meg på jobb etterhvert også og blei der litt lenger enn planlagt. Men hvis jeg jobber litt lenger i dag og morgen kan jeg heller jobbe mindre på fredag. Det er julebord på kvelden.

I morgen skal jeg i grunn jobbe litt seinere siden vi skal trene i morgen. Treningen begynner kl. 18 så jeg tenker jeg er på jobb til kl, 13, eller rundt der. Jeg må rekke et par butikker innen den tid også, så det blir nok en passe lang dag uansett. Men i morgen har jeg kontroll på tidene så da blir det ikke noe stress. 

 

Pleier du å ta feil av tider?

 

____________________

#hverdag #stress #trøtt

____________________

12 kommentarer
    1. Uff..ja det hørtes stressende ut!! ja jeg tar ofte feil..og må skrive opp og dobbelt sjekker ofte..Har til å med skrevet ned feil tidspunkt og dermed kommet feil.. så hue må være med ja..hihihi.. Ha en god uke!

    2. Jeg jobber knallhardt med blogg-adventskalenderen som skal åpnes i morgen…Så jeg er bare en snartur innom for å ønske en fin kveld 🙂 klemmer <3

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Disse avtaler er som regel kl, 11, så jeg var liksom så innstilt på det, men så var det jaggu kl. 10 denne gangen 😛

    4. Margrethe: Disse avtalene mine er liksom som regel kl. 11 så jeg var så innstilt på det i dag 😛 Flaks jeg fikk en liten følelse av å måtte sjekke, ellers hadde jeg bommet på hele timen 😛

    5. Stress er no drit! Jeg tar somregel aldri feil av tider, jeg bare kommer for sent, haha xP
      Håper alt er bra med deg snuppa… Føler jeg har gått glipp av mye her nå iom at det er så lenge siden sist :/
      Storklem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg