HVERDAG- OPPDATERING UKE 45, 46 OG 47.

 

En liten oppdatering over de 3 siste ukene, siden jeg er litt treig, som vanlig. 

 

Uke 45

 

Mandag: Null blogging. Ingen bombe for å være en mandag, liksom. 

 

Tirsdag: Jeg veit brått hva “manneinfluensa” er. Å bli syk oppe på det å bli syk er ikke særlig gøy, har jeg erfart. I tillegg mistet jeg stemmen i evig lang tid! Trykk her hvis du vil lese om det. 

 

Onsdag: Idioter finnes året rundt, de er bare ekstra synlige om vinteren! Hvis du vil lese om hva jeg mener kan du trykke her for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: Null blogging. 

 

Fredag: Null blogging. 

 

Lørdag: Jeg er trøtt som fy for tiden. Sånn er det innimellom.


Trykk på bildet for å komme til innlegget.

 

Søndag: Noen ganger får man hjemmelekse, og noen ganger er den hjemmeleksen vanskelig. Trykk her hvis du vil lese om det. 

 

Uke 46

 

Mandag: Når man får beskjed av tantebarnet sitt at man er dårlig trent. Tantebarnet mitt er fantastisk morsom. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Jeg blei oppfordret av Fullstendigkaos.blogg.no til å skrive et innlegg om hva som gav meg godfølelse, og det har jeg selvsagt gjort. 


Trykk på bildet for å lese om hva som gir meg godfølelse. 

 

Onsdag: Et knippe av gamle favoritter. Noen bilder er bedre likt enn andre. 


Trykk på bildet for å se de andre favorittene. 

 

Torsdag: En liten samling med sopp må det bli. Noen mente at samlingen ikke var så liten, men med tanke på at jeg har flere sopp å vise så syns jeg jo at samlingen var litt liten uansett altså. 


Trykk på bildet for å se flere sopper i samlingen min. 

Ellers har jeg delt noen tanker rundt det å være sjalu uten grunn. Og da mener jeg sjalu uten grunn! 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: Null blogging. 

 

Lørdag: Tiden har tatt oss igjen. Når man må ta vanskelige valg på vegne av kjæledyrene våre. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Søndag: Det er alltid positivt når man føler at det i det minste går fremover. Trening er døden enda, men det er bedre enn det var! Trykk her for å komme til innlegget. 

Ellers er det natten igjen og da har man noen ganger litt på hjertet. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget.

 

Uke 47

 

Mandag: Null blogging, bortsett fra at jeg delte en oppdatering og hvilke to som hadde vunnet giveawy’en jeg hadde. 

 

Tirsdag: Jeg er å finne på flere sosiale medier, og nå er jeg også å finne på Weheartit. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers har jeg trent i dag, noe som gir meg teite kramper på baksiden av lårene! Hvis du vil lese om det kan du trykke her for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Når alt man vil er å sove. Da er man trøtt altså! Trykk her for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: I dag måtte jeg ta farvel med fineste Iimo. Det er alltid tungt. Verre blir det når man føler man må forsvare seg selv i forhold til de vanskelige valgene man tar. Man kan bli litt lei!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: Jeg skal bort i helgen, i dåp, så da tar jeg langhelg. Trykk her for å komme til innlegget. 

 

Lørdag-søndag: Null blogging. 

 

Det var mine tre siste uker. Litt pause innimellom, men det trengs av og til. I samråd med fastlegen har jeg friskmeldt meg 30%, så håper formen varer. Jeg er veldig klar for å begynne å jobbe mer, men må fremdeles ta det rolig. Jeg kunne i alle fall friskmelde meg 10% mer enn vi trudde, så det er bra! 

 

Hvordan har dine siste uker vært? 

 

___________

#oppdatering

___________

12 kommentarer

Siste innlegg