FOTO- EN LITEN SAMLING MED SOPP #1

 

Å ta bilder av sopp er merkelig gøy.

 

Hver høst leter jeg etter spennende sopper jeg kan ta bilde av. For noen år siden kom jeg over en lilla sopp, og det var vel da jakten på fotosopp begynte for fult. Jeg har ikke funnet igjen denne lilla soppen, men jeg kommer stadig over nye former og farger. Noen finere enn andre, men alle fine på sitt vis. 


1. Soppen som begynte min fotojakt på sopper. 


2. En rar sopp.


3. En sliten sopp. 


4. To sopp. 


5. En grå sopp. 


6. En ensom sopp. 


7. En sopp som har grodd helt fast. 


8. En sopp som prøver å rømme. 


9. En gul sopp. 


10. En rød sopp. 


11. En sopp som minner om et paraply. 


12. En snart helt død sopp. 


13. En bitteliten sopp. 


14. Tvillingsopp. 


15. En stor sopp. 


16. Enda en sopp som ser sine siste dager. (Mobilbilde).


17. Gul, slitne sopp. (Mobilbilde).

Det var en liten samling av mine sopper. Noen samler på frimerker, jeg samler på soppebilder. Kremt. Bilder av sopp er på en måte merkelig gøy. Jeg syns det er kjempegøy å finne sopp, men å bli fascinert av sopp er litt merkelig da, kanskje. Uansett er det gøy og det er det som er det viktige med foto.

 

Samler du på noe spesielt?

 

__________________

#foto #sopp #samling

__________________

24 kommentarer

Siste innlegg