FOTO- ET LITE KNIPPE AV GAMLE FAVORITTER #3

 

Jeg er alltid på jakt etter de morsomme, kule, flotte og spennende bildene. Wow-faktoren er bare en bonus og dukker kun opp en sjeldent gang når jeg minst venter det. 

 

Foto er gøy, alltid. Jeg har tatt mange tusen bilder gjennom de siste årene, men kun et lite fåtall blir delt. Det er ikke så ofte bildene blir bra. Men noen favoritter får jeg alltids. Ikke nødvendigvis fordi bildet i seg selv er teknisk bra, men fordi bildet gir meg en følelse jeg liker.


1. Høst.


2. Trier, Lillemor og lillebroren min, som ikke er så liten lenger. 


3. De beste sussene kommer i fra en Ulvehundsnuter. 


4. Lilly, Trier og Lillemor.


5. Enda mer høst. 


6. Trier. Høsten er fantastisk. 


7. Baby-Petter og Spliff. 


8. Blomst.


9. Liten tsunami. 


10. Wolfgang i solnedgang. 

Greide visst å få med meg alle årstidene her også. Ingen tvil om at jeg liker høsten aller best. Høsten er fantastisk. Nå er mørketiden i gang så da blir det naturlig nok færre bilder. Vi håper på flott vær i helgene slik at vi rekker ut i dagslys og får tatt litt bilder da. Noen gleder seg til snø mer enn andre. 

 

Har du mange favorittbilder?

 

_______________________________________________________

#foto #favoritter #bilder #høst #sommer #vår #vinter #årstid #hund

_______________________________________________________

16 kommentarer

Siste innlegg