TRENING- FINNE NYE ØVELSER.

 

Selv det å ikke trene er tungt nok. 

 

Jeg prøver å komme så smått i gang med treningen igjen, men det er ikke bare lett når det hele tiden kommer ting i veien. I forrige uke trente jeg en liten halvtime én dag. Det var målet. Denne uken hadde jeg et håp om å skulle greie å få til en liten halvtime to dager. Det gikk ikke så veldig bra. 

Jeg har greid å dra på meg tidenes kjedeligste forkjølelse. Nå er det ikke sånn at man dør av en forkjølelse, men når man allerede går med en kropp som konstant trur den har influensa, og jeg veit ikke hva, så er brått en forkjølelse ganske ille likevel. I dag er det søndag, uten at jeg har gjort noe. 

Så forkjølelse eller ei, jeg har trent! Én dag i uken med trening er bedre enn ingenting, for å si det sånn. Jeg vil ikke kalle det direkte trening heller, men. Jeg har surfet litt rundt på nett etter litt nye ting jeg kan prøve, som kan fungere litt bedre for musklene. Litt sånn lange bevegelser for musklene.

Jeg gidder ikke å stå å gjøre jumping jacks i en halvtime bare fordi det er en øvelse jeg overlever liksom. Da må man finne litt andre ting også, som jeg kanskje kan sette sammen til en liten rutine jeg kan gjøre. Og så blir målet i et par uker fremover nå at jeg skal trene to ganger i uken. Det bør gå bra. 

 

Har du din egen treningsrutine, eller følger du noen andre sitt?

 

__________________________

#trening #rutine #øvelser #tungt

__________________________

6 kommentarer
    1. Jeg har mitt eget selvlagde treningsprogram…… det holder for meg! Ikke spes proft, men duger……… klem <3

    2. Margrethe: Det er i grunn det jeg også prøver å finne litt ut av 🙂 Jeg pleier jo å følge en video på nett, men ikke alle øvelser passer meg, så jeg tenker jeg kan plukke ut det jeg liker og heller sette sammen mitt eget 🙂

    3. Du burde få et treningsopplegg fra en fysioterapaut..så du får trent det som er viktig for deg…god bedring!! Alt er bedre en ingenting..så det er BRA du klarer litt!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, jeg har det, men har fått beskjed om å finne litt flere og ulike øvelser også 😉 Dette har jeg i og for seg skrevet om før også 🙂 Jeg veit hvilke muskelgrupper som er de jeg må fokusere mest på i begynnelsen, men det blir fryktelig ensformig, derfor har jeg fått beskjed om å gjøre litt andre også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg