HVERDAG- DET ER DÉN HELGEN NÅ!

 

Det er nesten et år mellom hver gang. 

 

Dette er den eneste helgen på hele året som jeg spiser godteri, og jeg skal love deg at jeg skal spise godteri denne helgen! Helgen begynte i går, etter noen få timer på jobb og ryddig og vasking av hele leiligheten. Etter fem godterier holdt jeg på å spy! Det blei kanskje litt mye vingummi på en gang. 

Jeg spiser kun vingummi og salt lakris. Og bittelitt dumlesjokolade og bounty. Da er det kanskje ikke så rart at man blir bittelitt kvalm litt vel fort, når det nesten går et år i mellom hver gang man spiser godteri. Hvis folk serverer godteri i desember hender det jeg tar en bit da også. Men jeg kjøper aldri selv. 

Jeg tok litt av på godteributikken sist helg og endte opp med 3.1 kilo som skal fortæres i løpet av helgen. Søndag er siste dag det er lov å spise, om det så er tomt eller ei. Jeg har ingen problemer med å ha godteri i hus, jeg spiser det ikke for det om, men det blir jo gammelt i løpet av et år da. 

Så det jeg eventuelt ikke greier å spise opp, ikke at jeg trur det blir noe problem, får jeg heller gi til noen andre godtegriser. Jeg regner med jeg får hjelp i kveld til å tømme en god del av skålen. Da står det godteri, øl og Super Mario på menyen. Det blir gøy. Nå skal jeg fortsette å spise godteri!

 

Hvor ofte spiser du godteri? 

 

_______________

#hverdag #godteri

_______________

22 kommentarer
    1. Og kebaben vår uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og der skal vi bo både vinter og vår.
      Både vinter og vår.
      Og kebaben står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og kebaben vår uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og der skal vi ligge i soveposen vår.
      I soveposen vår.
      Og kebaben står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og kebaben vår uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og der skal vi ligge med nattkikkerten vår.
      Med nattkikkerten vår.
      Og kebaben står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og kebaben vår uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og madrassene våre av mose består.
      Av mose består.
      Og kebaben står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og kebaben vår uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og bindingsverket av raier består.
      Av raier består.
      Og kebaben står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og kebaben vår uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og bindingsverk-fyllet av granbar består.
      Av granbar består.
      Og kebaben står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og kebaben vår uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og raie-festene av bjørkenever består.
      Av bjørkenever består.
      Og kebaben står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og kebaben vår uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og der skal vi brenne et bittelite bål.
      Et bittelite bål.
      Og kebaben står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.

    2. Jeg har nok brutt min diett og havnet tilbake litt etter litt i gamle trakter ;s Har mistet all motivasjon.. Og det er noe dritt x.x Vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å klare å unngå godteri igjen ;s
      Men dette høres ut som en awsome kveld! 🙂 Du får kose deg masse! 😀

    3. Hahaha, ja i løpet av 1 år vil det nok bli gammelt. Må innrømme at jeg er tilbake med å være sukkeravhengig 🙁 Men forsøker å spise mer nøtter nå i stedet, det og tørket frukt er lov 😀

    4. Jeg spiste godteri for en stund siden og det var første gang på over 6 mnd. Jeg blei dårlig……….. kvalm og uvel. Jeg elsker vingummi, lakris og sjokolade, surt og søtt. Men jeg klarer meg uten. Kan heller ikke kjøpe og la det bli liggende for da vet jeg det er der og får det ikke ut av tankene og MÅ spise det opp for å få det vekk. Så da lar jeg heller være med å kjøpe godis. Jeg spiser potetgull istedet for, av og til 🙂

    5. Spiste mer før, nå er det bare av og til..blir mer is og slikt vi koser oss med på lørdagene .. Men det er godt med litt skikkelig snop av og til :)) Kos deg med lørdagskvelden <3

    6. Ojjj..så flink du er da!! vist du kun spiser en gang i året!! herremin..jeg spiser jo litt sjokolade hver dag..og i helgen potetgull, og gjerne litt kliss, karameller og gummi..Men prøver å la det væare, og bare ta sjoko og potetgull..jeg merker at jeg tåler annet veldig dårlige..blir alltid vond i magen og uvell..KOOOOOS deg masse!!!

    7. Søtmonsen ): Noen ganger kam man ramle litt av og da kan det være vanskelig å finne motivasjon igjen. Men, jeg trur nok du skal greie det fin- noen ganger må man bare ta litt av først <3

      Var en veldig hyggelig kveld- bare så sykt kjedelig at jeg har greid å dra på meg forkjølelse og snørrer og nyser hele tiden. Ha ha

    8. Mia: Jeg er liksom ikke så glad i nøtter. Kan spise disse som ser ut som hjerner, som jeg alltid glemmer navnet på, i perioder, men ellers veldig lite nøtter på meg 🙂 Men jeg spiser jo kake og boller og den slags innimellom, så jeg er langt i fra sukkerfri, for å si det sånn, men godteri, brus og nå Red Bull er jeg helt uten 🙂

    9. Etdiktomdagen: Det var vel det som skjedde meg meg også- litt sånn overdose der og da. Men nå går det fint 😛 he he.. Jeg spiser ikke potetgull heller, men popcorn spiser jeg innimellom 🙂

      Jeg har null problemer med å ha godteri i skapene,jeg spiser det ikke uansett 🙂

    10. dvergpinschere i mitt hjerte: He he.. Jeg spiser jo kaker og boller og slikt da, i bursdager og når der blir servert ellers og sånn, så jeg få jo i meg nok av sukker liksom 😛 Men godteri, potetgull, brus og Red Bull er jeg nå helt fri for 🙂

    11. Oi oi oi oi…… utrolig…… så flink du er! Jeg spiser godteri iallfall hver helg…… det er 52 ganger mer i året enn du gjør……… shit – det var mye! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg