FOTO- HØST LANGS VANNET.

 

Det er alltid litt kjedelig når motivet ikke blir helt som man hadde sett for seg.

 

I flere dager har jeg hatt lyst til å stoppe langs vannet for å ta noen bilder langs vannet jeg kjører forbi. I dag tok jeg med meg kameraet med håp om at jeg faktisk skulle huske å stoppe. Det gjorde jeg, men det jeg så i hodet mens jeg kjørte forbi, blei så absolutt ikke like bra på kameraet.


1. Det første som møtte meg utenfor bilen var denne potteplanten. 


2. Den var jo nesten fortsatt fin som ny. 


3. Gult er kult. 


4. Langs vannet. 


5. Masse fine strå. 


6. Det var ikke så lett å fange det hodet oppfattet. 


7. De svaiet så fint i vinden.


8. De hadde i alle fall fine høstfarger. 


9. Fra den ene siden til den andre. 


10. Fant noen lilla greier.


11. Likte den krøllete bakgrunnen. 


12. De bare hang der.

Det er alltid litt kjedelig når motivet ikke blir helt som man hadde sett for seg. Men jeg fikk i alle fall prøvd kameraet litt igjen, selv om jeg helt hadde glemt å lade det. Høsten er uansett fin selv om ting ikke blir helt som man har sett for seg alltid. For meg kunne det ha vært evig høst. 

 

Liker du høsten?

 

______________________

#foto #høst #farger #vann

______________________

20 kommentarer

Siste innlegg