HVERDAG- NU ÄR DET NATTEN.

 

Jeg lever, jeg altså. 

 

I skrivende stund sitter jeg i sofaen og gomler kveldsmat mens jeg venter på sesongstart på The walking dead, noe jeg har ventet på et halvt år. Jeg har gledet meg som en gal til denne kvelden siden sesong slutt! Jeg er bare litt fan av den serien, kan man si. Den er helt rå! Etter det er det rett i seng.

Formen er ganske så grei for tiden, så satser på et par timer jobb i morgen, og resten av uken. Greier jeg å jobbe 20% den neste måneden uten å dø, kan legen friskmelde meg 20%. Det er i alle fall et skritt nærmere en normal hverdag enn det jeg har nå. Krysser fingrene for det. Nattinatt liksom. 

 

Ser du på The walking dead?

 

_____________________________

#hverdag #natten #thewalkingdead

_____________________________

12 kommentarer
    1. Høres ut som en alt for skummel serie for meg..så nei, ser ikke den…og SÅ bra du har det ganske bra! Lykke til! håper det holder seg sånn! klem

    2. Å så deilig at du kommer deg litt! Nei den serien er vel kjempeskummel for en pingle som meg. Kos deg <3

    3. SÅ deilig at du er i litt bedre form 🙂 Håper du blir helt frisk jeg da 🙂 Og at du er frisk nok til å sende et bilde til Høstutstillingen, du har jo så mye fine bilder. 🙂 Onsdag er fristen 🙂 God natt og sov godt <3

    4. Krysser fingrene for 20%, små steg er bedre enn ingen! Fulgte slavisk med på serien før, men så ble jeg litt metter…stod stille ganske lenge der ingenting skjedde i serien. Kan jo ha tatt seg opp nå 🙂

    5. Mia: Folk sier gjerne at tiden på “gården” var ganske kjedelig. Lurer på om det er sesong 2, kanskje 3. Nå tar det jo helt av og ser ut til å bli bedre enn noen gang 😀 woop woop.

      Ja, 20% er bedre enn ingenting 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg