FOTO- EN UTROLIG DYKTIG FOTOGRAF!

 

Når man plutselig bare gjør det.

 

For en tid tilbake kom jeg over en utrolig dyktig fotograf på Instagram. Jeg elsker å se på flotte bilder. De gir en god følelse av glede og inspirasjon. Han har utrolig mange flotte bilder. Jeg festet meg spesielt ved et bilde. Det er så stilig, vakkert og eksplosivt på en og samme gang. Helt fantastisk. 

Jeg har vært inne å sett på dette bildet mange ganger og har lenge vurdert å spørre om å få kjøpe det. Jeg er litt treig av meg, så det blei ved tanken. I forrige uke skulle det vise seg at vi var medlem av samme facebookgruppe. Han postet nemlig det bildet i den gruppen. Jeg fikk ikke mindre lyst på det da.


Foto: Hans Petter Back-Mannsverk. Facebook: HP Foto. Instagram: hpfoto81. 

Før jeg visste ordet av det hadde jeg bestilt det på lerret i størrelsen 30X40 cm. Jeg har litt mangel på veggplass her hjemme, så hadde dessverre ikke plass til den størrelsen jeg egentlig ville ha. Men det spiller ingen rolle. Nå henger bildet jeg har siklet på i evig lang tid på veggen min. Endelig. Hurra!

Jeg har vært én måned Red Bull-fri, så jeg tar det som en velfortjent belønning til meg selv som klapp på skulderen for det. Faktisk var bildet en del rimeligere enn det jeg ellers har brukt på Red Bull hver eneste måned i over 8 år. Anbefaler alle å sjekke ut bildene til denne dyktige fotografen.

 

Hva syns du om bildet?

 

_______________________________________

#foto #fotograf #dyktig #bilde #lerret #belønning 

_______________________________________

16 kommentarer
    1. Ja det var dystert og lyst på samme tid…kjempe fint!! Gratulerer! og ja, du sparer nok masse på Redbull slutten din..så dette kan du unne deg med god samvittighet!

    2. Veldig flott! Følger selv mange fotografer på instagram, mange flinke og så kjekt å få inspirasjon fra! Slike bilder er fint på veggene. Selv skal jeg med tiden begynne å selge også:) Skjønner ikke hvordan du har klart å kutte ut Redbull? Selv er jeg helt avhengi av burn….. vil slutte med å drikke det, for er ikke noe bra for kroppen, men så vanskelig!

    3. Etdiktomdagen: Han er utrolig dyktig altså!

      Takk- en smule stolt av meg selv. Jeg som har prøvd så mange ganger, men ikke har greid et helt døgn en gang. Ha ha

    4. buroyfoto: Veldig kjekt med inspirasjon 🙂 Hva heter du på Insta? Skulle gjerne fulgt deg også 😉

      Nei, det skjønner i grunn ikke jeg heller. Jeg trur rett og slett jeg bare fikk en så god grunn og motivasjon at jeg ikke kunne la være å klare det. Jeg har forsøkt tusen ganger før å slutte med Red Bull, men har aldri greid et døgn en gang. Jeg har liksom ikke hatt en grunn for det, liksom. Nå når jeg er i elendig form, og alt det sukkeret, blant annet, ikke er bra for meg, og alt jeg vil er å komme meg tilbake på jobb, så var det liksom nesten null stress. Selvfølgelig har jeg hatt dager hvor jeg har vært på randen til å sprekke, men jeg har greid meg og bra er det 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg