TRENING- KLEINE BEVEGELSER.

 

Det er ikke bare lett når man i utgangspunktet aldri har trent. 

 

Jeg har fått beskjed i mange år om at jeg må begynne å trene. Minst 3 ganger i uken. Jeg er ikke der at jeg liker trening. Men, etter å ha vært syk i snart tre måneder så gleder jeg meg i grunn til jeg faktisk kan begynne å trene igjen. Jeg gledet meg så veldig at jeg faktisk måtte prøve nå i kveld.

Bare en enkel treningsøkt på 25 minutter, uten vekter eller noe. Jeg har fått forbud mot styrketrening en god stund fremover, så jeg skal i alle fall ikke gjøre den feilen at jeg hiver meg på mer trening enn jeg greier. Jeg visste ikke om jeg kom til å greie dette heller, men et sted må jeg begynne. Rolig!

Det er ikke bare lett når man i utgangspunktet aldri har trent. Men jeg gjør så godt jeg kan da, i det minste. Jeg trur i grunn ikke man kan kalle det jeg dreiv med i dag for trening, heller kleine bevegelser. Kremt. Jeg er helt ute av det. Kroppen er helt “ødelagt”. Da er det lov å være litt klein.

Det føltes i grunn ut som tortur. Jeg hadde forresten en joggetur i forrige uke, bare for å få bekreftet at formen suger og kroppen ikke fungerer som den skal. Det var tortur det skal jeg si deg. Jeg lå død på badet evig lenge etterpå. Nå vil jeg bare komme i gang, så da tar jeg det i rolig tempo. 

 

Har du kleine bevegelser når du trener?

 

_______________________

#trening #klein #bevegelser

_______________________

10 kommentarer
    1. Tror nok du skal roe ned trening ja..heller gå turer…i raskt temp etterhvert…ja jeg har nok veldig rare bevegelser! helt sikkert hihihi

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Men jeg må trene, sånn er det bare. Når man ikke har muskelmasse hjelper det liksom ikke bare med rask gange på gåturer- jeg har prøvd å lure meg med det i alt for mange år. Ha ha.. Men jeg får ikke lov å drive med styrketrening, så treningen tilsvarer jo nesten en gåtur, bare at jeg bruker alle muskler 😉

      Rare bevegelser er best 😉 he he

    3. Hehe jeg har låst meg nede i kjelleren noen ganger å trent etter videoer på YouTube. Det går mest i zumba å da burde man ha rytme hehe det er noe jeg ikke har. Men jeg syntes jeg klarer det bedre enn alle andre treningsrom jeg har prøvd. Så lenge ingen ser meg å jeg kan le litt av meg selv så går det greit.
      Jogging er livsfarlig! Jeg føler hjertet hopper ut av brystet å at hodet mitt skal sprenge om jeg løper!
      Jeg må gjøre noe etter denne graviditeten jeg også. Gått opp 20 kg!!! Og sliter så med bekkenet at jeg klarer ikke å gå så mye nå 🙁
      Lykke til! 🙂

    4. Silje: He he.. Jeg har prøvd litt zumba og ler så jeg nesten griner av meg selv- eier ikke litt rytme what so ever liksom 😛 ha ha

      Jeg sliter veldig med halsen når jeg jogger- merkelig, men det er akkurat som om man får halsbetennelse, eller noe. Lurer på om det var derfor jeg har hatt skikkelig vondt i halsen den siste tiden :O

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg