BLOGGERE- 30 DAY BLOGGING CHALLENGE #30

 

I håp om at jeg skulle komme godt i gang med bloggingen igjen, etter at jeg blei en smule i fryktelig dårlig form, så heiv jeg meg på denne challengen. Jeg har fulgt den opp, selv om jeg har hoppet over et par dager jeg syns ikke passet meg. Likevel har jeg ikke greid å blogge hver dag som ønsket. Formen er fryktelig opp og ned, med noen få gode dager innimellom, og alt for mange dager hvor jeg ikke orker noen ting. Men, nå er jeg altså på min siste dag på challengen jeg fant hos Lithanna.blogg.no.

 

 

DAG 30 – MITT HÅP FOR BLOGGEN

Jeg startet å blogge for godt over 5 år siden fordi jeg liker å skrive. Det er fint å bare la ordene flyte, selv om det ofte bare er tomme ord. Rense takene litt for å gi plass til nye. Blogg er en flott måte. Utenom det har jeg i grunn ikke så mange mål. Jeg har aldri hatt et ønske om å komme på topplisten. 

Jeg skriver for meg selv om ting som opptar meg. Noen ganger litt mer alvorlige ting, andre ganger, som oftest kanskje, bare tomme ord. At andre i det hele tatt har lyst til å lese det jeg skriver er bare en fantastisk hyggelig bonus. Jeg føler jeg har flere venner her inne, enn ute i den virkelige verden. 

Det hadde jeg kanskje aldri trudd når jeg først begynte. Men, det skal sies, der er blogg en fantastisk ting. Man kommer så nære innpå folk, og man kommer til det nivået der man faktisk oppriktig bryr seg om personen bak bloggen. Vi deler både gleder og sorger, oppturer og nedturer. “Jeg” blei liksom til “oss”

For er det ikke litt slik at det faktisk er “oss” nå? Vi mot verden. Vi for verden. Vi står opp for hverandre når det trengs. Trøster når det trengs. Vi ler sammen, noen ganger så tårene triller, og vi ler litt av hverandre, men på en god måte. Du, jeg, vi, oss. Et flott fellesskap  jeg er glad for å være en del av. 

 

Tusen takk for at nettopp du leser min blogg!

 

______________________________

#bloggere #challenge #lithanna #håp

______________________________

10 kommentarer
    1. Helt enig i det du sier om blogg og blogging. Hvorfor jeg begynte vet jeg ikke helt, men jeg vet hvorfor jeg ikke slutter 🙂 Alle folka, og den kreative plattformen jeg har her inne 🙂

    2. Digger bloggen din, litt om alt som måtte oppta deg. Ærlige tekster, flotte bilder av dyr og natur 🙂 Synes de beste bloggene er de som ikke sikter seg til toppen, men bare er ekte 🙂 Og som du sier, så mange flotte folk!

    3. Ja det er jeg enig med deg i..man får et vennskap! en nærhet som er veldig god! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg