FOTO- LEON #1

 

Leon.

Kuleste katten i gaten, men jaggu er han den mest innpåslitne katten også. Det er ikke så mange andre dyr, annet enn flokken vår, som liker han fordi han ikke eier sosiale antenner. Det er ikke litt tull en gang. Men med litt tålmodighet greier han likevel å sjarmere de fleste, helt til han aldri lar de være i fred. 

På bilder skremmer han livet av mange. De fleste syns han er dritstygg. Når folk først møter han ordentlig er han brått ikke så stygg likevel. Ikke er han så ekkel å ta på heller som alle trur. Men innpåsliten, det er han, og det er alle som har prøvd å sove med han i hus helt enige om. Aldri fred å få! 

 

Har du en innpåsliten katt?

 

________________________________________________

#foto #katt #nakenkatt #sphynx #innpåsliten #aldrifredåfå

________________________________________________

20 kommentarer
    1. Jeg syns han er helt nydelig..også på bildet!!! Litt annerledes..ja, men helt herlig!! Nyyydelige bilde av han!

    2. Heeeerlige klengete-kattepusen <3 Har ikke en innpåsliten katt, men mamma sin hund er det! En unge ga han faktisk kallenavnet Klengy (han heter Lenny). Gammeln kan sitte å stirre/psyke folk ut helt til han får viljen sin. Og det han vil er å ligge på sofa imellom føttene til et menneske! Raringen.
      Synes nakenkatter er stygg-pen, og rynkene frampå minner meg dessverre om et kvinnelig kjønnsorgan. Men nydelige sjarmerende katter er det <3 Tro om den klengingen ligger til rasen, søskenebarnet mitt har sin andre Sphynx eller hva de heter, begge super kosen og skal helst ligge helt inntil!

    3. Mia: Det ligger nok til rasen- de fryser lett så de vil jo ha kroppskontakt hele tiden for å kjenne litt varme. Og de blir nesten som hunder i grunn.

      Likevel er min ekstremt innpåsliten fordi han ikke ligger i ro! Hadde han liksom bare lagt seg i fanget ditt for å sove, eller inntil så hadde det vært greit, men han gjør ikke det. Han tråkker rundt på deg hele tiden! Han ligger liksom ikke ro, men skal tråkke rundt som en gal. Spesielt om natten holder jeg på å klikke i vinkel på han- snur du hodet vekk tråkker han over hodet ditt for å sitte å stirre deg i fjeset. Snur du hodet vekk igjen tråkker han etter. Han lugger, klorer (for å holde blansen) og det som er. Fryktelig slitsomt, og vondt. De første månedene jeg hadde han hadde jeg blåmerker overalt, spesielt nede ved hoftene fordi han tråkket rundt på meg hele tiden. Nå har han forbud mot å være på soverommet- vil han klenge om natten får han ta seg til takke med seg selv eller hundene 😛 ha ha

    4. synes han er søt 🙂
      ingen katt her som er klengete. men Santana er veldig klengete. sitter å stirrer på meg når hun vil ha kos, og kommer snikende hele tiden når hun vil. hadde vært greit hvis det hadde bare vært litt, men det er jo hele tiden. om morgenen når før man våkner ordentlig også. blir litt lei innimellom, men nytter jo ikke å si nei heller hehe 🙂

    5. naturoghund: Nei, det nytter nesten ikke å si nei. Katten var så ille en periode at jeg måtte frese han vekk slik at han lå på sin egen plass- fikk jo maks dårlig samvittighet, men det var enten det eller å vri hodet av han. Ha ha… Nå har han lært seg at det ikke er ok å klatre på meg 24/7 😛

    6. haha ja skjønner den. jeg har faktisk til tider vurdert å knurre vekk Santana. spessielt når det er så ille at hun kommer tilbake som en jojo å tar ikke nei for et nei. hvertfall om nettene har jeg vurdert det, for skal jo ikke mye til for at hun kommer. rører jeg på tåa eller hoster så kommer hun.. liker at hundene er kosete, men ikke når det skal koses nesten hele døgnet med kanskje ti minutters mellomrom mellom hver koseperiode 😛

    7. naturoghund: Det er faktisk ganske slitsomt når det blir så ille. Det er lov å puste liksom, som jeg prøver å fortelle til både dyr og folk som trur det er greit å sitte på fanget mitt til en hver tid 😛

      Katten var så ille at han måtte få forbud mot å være på soverommet. Hundene har heller ikke lov å være på soverommet. Sover de fritt i leiligheten (har hunderom) snubler jeg i minst én hund og én katt hvis jeg må på do om natten- de ligger klistret til terskelen. Ha ha..

    8. frodith: He he.. I dag brukte jeg den fantastiske fine blå/turkise luen jeg vant hos deg på turen 🙂 Av en eller annen merkelig grunn har jeg dratt på meg vond hals og et vondt øre- da er det kjekt å ha mange luer 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg