BLOGGERE- 30 DAY BLOGGING CHALLENGE #23

 

I håp om å komme godt i gang med bloggingen igjen, etter en veldig lang og ufrivillig pause, hiver jeg meg på en challenge jeg fant hos Lithanna.blogg.no.

 

 

DAG 23 – HVIS JEG VANT PÅ LOTTO

Det er vinne på lotto er så usannsynlig at det nesten ikke er gøy å tenke tanken en gang. Likevel er det de som vinner, til og med helt uvirkelige summer, så det hender at jeg faktisk tipper lotto. Litt spenning må man ha i hverdagen. Og man tenker så klart hva man ville gjort hvis man faktisk vant. 

Nå kommer det jo helt an på hvor mye man vinner hva man kan gjøre. Men, hadde jeg vunnet et par millioner på lotto hadde jeg helt klart jaktet litt mer intensivt på drømmehjemmet. Og jeg hadde så klart delt med meg til både venner og familie. Jeg har de som absolutt ikke hadde fått en dritt også. 

Så ærlig skal jeg være, uten at jeg trenger å si noen navn. Jeg føler meg ikke en gang slem som sier det. Sånn er det bare. I dag er ikke to millioner så mye at man kan slå seg helt løs, så det meste hadde nok gått til meg selv, faktisk. Hadde jeg vunnet ti millioner hadde ting stilt seg annerledes.

 

Har du tenkt tanken på hva du ville gjort hvis du vant på lotto? 

 

_______________________________

#bloggere #challenge #lithanna #lotto

_______________________________

10 kommentarer

Siste innlegg