FOTO- LANGS VEIEN OG STRANDEN.

 

Når man er så rastløs at man til og med vurderer å jogge er det bare til å komme seg ut på en gåtur. 

 

Jeg er fryktelig rastløs for tiden. Samtidig orker jeg nesten ingenting. Det lille overskuddet av energi går til tur med hundene, og det er ikke hver dag. Petter skadet seg litt på tur i går, så jeg ville uansett holde han rolig i dag, selv om han er mye bedre. Dumt å overdrive i stedet for å være tålmodig. 

Iimo sliter med hoftene, så jeg vil ikke overdrive med henne heller når hu stort sett bare går på tre bein. Da fikk det bli tur aleine i dag da, for ut å bevege meg måtte jeg. Jeg holder på å fly på veggen av rein kjedsomhet og rastløshet, til tross for at jeg eier null overskudd til noe. Men ut må man altså.


1. Blomst i kveldssolen. 


2. Fint å se litt blomster ute enda.


3. Nesten som sommer.


4. Nesten høst også.


5. Det nærmer seg, i alle fall veldig. 


6. Måke på taket.


7. Og en måke i luften.


8. Nyperose. 


9. Nyperoseknopp. Jessda.


10. Vissen, men likevel så fin.
 

Jeg tok en tur bort på stranden på Reme, helt i mitt eget tempo og tok bilder av alt jeg følte for å ta bilder av. En veldig avslappende tur, for å si det sånn. Petter har litt lenger bein enn meg så jeg sliter med å holde følge med han i disse tider, så det var i grunn deilig å bare tenke på seg selv nå.

Det føles veldig rart å gå på tur aleine, uten hund, men jeg hadde musikk på ørene og kameraet i hendene, så det gikk fint. Jeg blir litt sånn forvirret når jeg har musikk på ørene. Mister litt balansen og får ikke med meg noen ting. Likevel var det deilig å bare koble ut alt av lyd fra folk og biler. 


11. Blomst på stranden. 


12. De nyter utsikten.


13. Kvelden nærmer seg. 


14. Bare står her.


15. Fjær.


16. Det var noen få av disse igjen også.


17. Jeg elsker høsten.


18. Aleine, men ikke ensom.


19. De er litt fine disse.


12. Enda en fjær. 
 

Jeg gikk ca. 3 kilometer og var ute i 1.5 timer. Det var så utrolig deilig at jeg har nesten ikke ord for det. Selv om det gikk sakte, siden jeg har fryktelig vondt alle plasser, så var det likevel deilig å kjenne at kroppen var i bevegelse uten noen form for stress fra noe. Jeg trengte det nå, kjenner jeg. 

Det er avslappende å gå tur med hundene også, misforstå meg rett. Men, Petter har som sagt litt lange steg så jeg går til vanlig i et passe kjapt tempo med han, men jeg sliter veldig med det nå så det blir mye stress for kroppen. I dag var det korte skritt, men jaggu hadde jeg behov for det også.

 

Er du ofte ute å går tur for deg selv?

 

________________________________________

#foto #bilder #strand #blomster #kveld #fjær #tur

________________________________________

22 kommentarer
    1. Såååå mange flotte bilder!! ja man slapper mer av når man går alene..så du trengte nok det..og disse syklingene dine hjemme får holde seg i ro litt..hihihih. Deilig å det å komme seg ut! Men kjenner den frustrasjonen over at hodet vil mer..og kroppen protesterer!! DET er ikke godt…så hold ut..og gjør litt..så hjelper det i det lange løp.. HA en god kveld!

    2. Hei, så flotte bilder. Elsker selv naturen så disse bildene ble et skikkelig kick.
      Håper det blir masse flotte høstdager fremover 😊 Ha en strålende dag

    3. frodith: Tusen takk 🙂 Jeg prøvde å kjøre én stil i dag, men gikk ikke helt etter planen 😛 he he.. Ja, jeg trengte virkelig det nå. Nå har jeg skrudd på varmeteppet i sengen- godt for vonde muskler- så nå skal jeg straks hoppe i sengs 🙂

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk 🙂 Ja, jeg merket det godt at jeg ikke brukte kroppen mer enn nødvendig. Deilig å slippe å tenke på de båndene også 😛 he he..

      Det er fryktelig frustrerende, men jeg må bare lære meg at det ikke hjelper å presse seg heller- jeg har nok vært litt Superman der uten at det har gjort noe godt for seg. Ha en fortsatt fin seinkveld 🙂

    5. Tine Sofie Johansen: Tusen takk 🙂 Hyggelig å høre 🙂 Jeg elsker høsten så håper på en flott solfylt høst i år, og ikke bare regn, selv om jeg liker det også 😉

    6. Vakre detaljer som gir et så behagelig og avslappende inntrykk 🙂 Ikke noe stress og mas i de bildene. Og de gjenspeiler kanskje din sinns stemning, selv om du begynner med å fokusere på at du er rastløs 🙂 Det gikk kanskje over etter hvert ? 🙂

    7. dedicat: Tusen takk 😀 Jeg er fryktelig rastløs for tiden- det er kanskje ikke så rart etter to måneder med sykemelding hvor jeg ikke en gang greier å jobbe 20%. Jeg er ikke skapt for å sitte i ro på denne måten. Det hjalp litt på rastløsheten likevel, selv om jeg egentlig trur jeg burde løpt et maraton. Ha ha..

    8. Etdiktomdagen: Tusen takk for det 😀

      Ja, null energi er kjempekjipt- spesielt når det er hver eneste dag i mange, mange, mange uker. Satser på det hjelper på snart <3

      Ja, Petter er bort i mot helt bra nå- et par dager til så trur jeg han kan løpe bananas igjen 😀 Iimo har dessverre hofteproblemer, så hi blir aldri bra, så jeg prøver å begrense henne litt innimellom så hu ikke skal ødelegge seg helt 🙂

      Tusen takk 🙂 Håper du har hatt en flott tirsdag så langt og at resten av dagen blir enda bedre 🙂

    9. Søtmonsen ): Veldig viktig å bevege litt på seg. Kom akkurat inn fra en times tur med Petter- han måtte virkelig bevege på seg nå så da måtte jeg ofre meg litt 😛 Stappet inn på smertestillende så det ikke skulle bli så ille. Ha ha..

      Takk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg