BLOGGERE- 30 DAY BLOGGING CHALLENGE #22

 

I håp om å komme godt i gang med bloggingen igjen, etter en veldig lang og ufrivillig pause, hiver jeg meg på en challenge jeg fant hos Lithanna.blogg.no.

 

 

DAG 22 – MINE VERSTE VANER

Denne er faktisk litt vanskelig, nå i disse tider. Jeg har alltid sett på Red Bull-drikkingen min som den eneste uvanen jeg har. Nå drikker jeg ikke Red Bull lenger, men jeg ser ikke helt at det er tilfelle at det faktisk er den eneste uvanen jeg hadde. Likevel kommer jeg ikke på noen andre i farten.

I dag hadde jeg til og med et svakt øyeblikk hvor jeg hadde store planer om å kjøpe en Red Bull. Det eneste som reddet meg var at den eneste Red Bullen i butikken som  var kald var kalorifri. Det skjer ikke at jeg drikker noe annet enn den originale, så da blei det ingen Red Bull på meg likevel. 

Reddet meg inn der liksom. Det hadde ikke vært verdens undergang om jeg hadde drukket en Red Bull i dag. Jeg hadde ikke blitt avhengig igjen av den grunn. Jeg drikker et par Red Bull på vei til og fra Halden når jeg må dit, men jeg greier fint å ikke drikke Red Bull ellers av dagene. 

Jeg bare nyter de enda mer enn jeg gjorde før, fordi det nå er lenge mellom hver gang jeg drikker en Red Bull. Med tiden kommer jeg sikkert til å greie å la være å drikke Red Bull på disse 6-7 timers kjøreturene mine, men enn så lenge unner jeg meg et par stk i løpet av turen. Det er lov, syns jeg. 

 

Har du noen uvaner?

 

_________________________________

#bloggere #challenge #lithanna #uvaner

_________________________________

14 kommentarer
    1. Bra du reddet deg inn der da 😉
      Hm, kanskje det at jeg biter negler. Men det er veeeeldig sjeldent, og bare om jeg ikke har neglesaks i nærheten når jeg trenger det.
      Utenom det tror jeg det er å ta altfor safe beslutninger og valg. Jeg tørr sjeldent å prøve nye ting og bare kaste meg ut i noe nytt ;-P

    2. Hmmm – vane eller uvane – jeg hater når andre i huset ikke lukker dører, slukker lys, lar skapdørene stå oppe, lar rotet stå igjen når det er natt……….. litt for ryddig av meg kanskje???? <3

    3. Henriette Celin: Ja, like greit å la være når man egentlig har sluttet liksom 😛 Om en stund, når jeg er helt forbi den “jeg bare må ha en Red Bull” stadiet, så kan jeg kanskje unne meg én en sjeldent gang, uten at jeg faller tilbake på gamle vaner- jeg elsker liksom smaken av Red Bull. Ha ha.

      Noen ganger er det jo litt sunt å være litt safe da 😉

    4. frodith: Ha ha.. Hadde jeg spurt en eks hadde jeg garantert fått en haug etter meg jeg også- jeg kom nemlig på det nå at jeg har en tendens til å forvente for mye av folk- alt som er opplagt for meg er liksom ikke opplagt for alle andre- og det er jo en litt teit uvane da 😛

    5. Søtmonsen ): Ja, skal det være så skal det være. Jeg har smakt den sukkerfrie og den kalorifrie- æsj og æsj liksom 😛

      He he.. Jeg kom på i alle fall en til i farten nå- jeg har litt høye forventninger til folk 😛

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg har garantert flere, men jeg kom liksom ikke på noe der- likevel kom jeg på nå at jeg har en tendens til å forente for mye av folk- alt som er en selvfølge for meg er liksom ikke en selvfølge for alle andre- og det er jo en litt teit uvane å ha 😛 Jeg trur jeg har tatt meg litt sammen da, uten at jeg kan si det sikkert 😛

    7. Margrethe Hjertaas: Jeg sier med enig i den. Ha ha.. Uvanene mine dukker opp her- spesielt det at jeg har en tendens til å forvente for mye av folk- alt som er en selvfølge for meg er visst ikke det for alle andre 😛 he he

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg