BLOGGERE- 30 DAY BLOGGING CHALLENGE #17

 

I håp om å komme godt i gang med bloggingen igjen, etter en veldig lang og ufrivillig pause, hiver jeg meg på en challenge jeg fant hos Lithanna.blogg.no.

 

 

DAG 17 – MINE FAVORITTBLOGGER

Denne er både lett og vanskelig. Jeg leser så mange fantastiske blogger at det vanskelige blir å ikke skulle glemme noen. Men jeg ramser de opp, med link til hver, slik at flere kan finne nye, gode blogger, og satser på at jeg får med alle- hvis ikke er det lov å skrike ut. Tilfeldig rekkefølge altså.

frodith.blogg.no – matogkakeoppskrifter.blogg.no – evaswindow.blogg.no – pandacat.blogg.no – 

utifriluft.blogg.no – lithanna.blogg.no – altannetenna4.blogg.no – cuskima.blogg.no – 

natheless.blogg.no – malinshjerte.blogg.no – ssilje89.blogg.no – bergensergenser.blogg.no – 

dvergpinschereimitthjerte.blogg.no – fruensvilje.blogg.no – rholder.blogg.no – lisarorvik.blogg.no – 

mediakaos.blogg.no – lillasjel.blogg.no – hevhodet.blogg.no – miacharlotte.blogg.no – 

magiskliv.blogg.no – norskfriluftsliv.blogg.no – toveview.blogg.no – annebe.blogg.no – 

fullstendigkaos.blogg.no – daddaogveien.blogg.no – viktioriaprosessen.blogg.no –

ladyaugust.blogg.no – naturoghund.blogg.no

 

Har du mange favorittblogger?

 

_______________________________

#bloggere #challenge #lithanna #blogg

_______________________________

20 kommentarer

Siste innlegg