HVERDAG- OPPDATERING UKE 37.

 

En liten oppdatering over uken som gikk. 

 

Mandag: Jeg fikk skrevet en liten oppdatering på de foregående ukene, i tillegg til at jeg har greid å komme til dag 11 på den 30 dager lange challengen. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Dag 12 av challengen. Ikke verst bare det. Trykk her for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Og brått var jeg på dag 14. Jessda, jeg hoppet over dag 13, av en grunn. Hvis du vil lese om det kan du trykke her for å komme til innlegget.  

 

Torsdag: Dag 15 av challengen. Halvveis faktisk. Det er ikke bare lett å vite hvor man er om fem år, men jeg har et par tanker rundt det likevel. Trykk her hvis du vil lese om det. 

 

Fredag: Og så var det dag 16 av challengen. Tanker om utdanning. Det er ikke bare bare. Jeg kunne ha skrevet 100 sider om det, men fikk heldigvis kortet det ned ganske betraktelig. Hvis du vil lese om det kan du trykke her for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: Er i konfirmasjon. Null blogging. 

 

Søndag: Sliten og på vei hjem. Tunge tider altså. Null blogging. 

 

Det var min uke. Så langt i fra den mest spennende oppdateringen, men jeg lever i alle fall innimellom og det er jo bare greit. Nå tilbake til sofen i håp om å leve enda litt lenger. Hejdå. 

 

Hvordan har din siste uke vært?

 

___________

#oppdatering

___________

13 kommentarer

Siste innlegg