BLOGGERE- 30 DAY BLOGGING CHALLENGE #15

 

I håp om å komme godt i gang med bloggingen igjen, etter en veldig lang og ufrivillig pause, hiver jeg meg på en challenge jeg fant hos Lithanna.blogg.no.

 

 

DAG 15 – HVOR ER JEG OM 5 ÅR

Akkurat det har jeg ikke peil på. Man kan aldri vite hva livet bringer. Forhåpentligvis har jeg fremdeles fast jobb som regnskapsfører, jeg har fremdeles hunder av ymse slag og jeg er i bedre form enn noen gang! Forhåpentligvis har jeg kanskje en veldig spesiell person i liver mitt også, som er like kul som meg. 

Jeg liker å ikke alltid vite hva som skjer, men litt stabilitet er likevel greit. Slik som jobb. Ellers liker jeg å ta ting som det kommer. Jeg stresser ikke så ofte over slike ting ellers. Jeg liker slik livet mitt er nå, men jeg håper så klart på et par større forandringer i løpet av de neste fem årene. Vi får se. 

 

Liker du å ha kontroll på alt?

 

__________________________________

#bloggere #challenge #lithanna #5årsplan

__________________________________

16 kommentarer
    1. Ikke alt, men det praktiske holdt på si. Jobb, og ting som MÅ planlegges. Som gjøremål, mål, reiser, og sånt (:
      Ellers vil jeg ikke vite og planlegge alt. Og øver selv på å bli mer spontan 😉

    2. Greit med LITT kontroll som du vet 😀 Og jeg vet vel at så VEEEELDIG store forandringer blir det ikke 😉 Jeg er fornøyd jeg, så skal hvertfall ikke MYE ..

    3. JA det er ikke godt å si hva fremtiden binger! og godt er det..men som du sier..noen ting er greit å ha i boks..så får det andre komme når det kommer..lykke til!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, noen ting kommer når det kommer 🙂 Jeg har det viktigste- fast jobb, dyrene mine og et sted å bo som jeg trives veldig godt 🙂 Drømmehuset dukker opp når det dukker opp 🙂

    5. Jeg liker å tro at jeg har full kontroll ja, og tenker ikke lenger enn min egen nesetipp. Men jeg innrømmer at ting snur – man merker det gjerne ikke så godt der og da, men når man ser tilbake, så er jo en hel del forandret. Forhåpentligvis om 15 år har jeg fortsatt hunden min og går på tur, får bare håpe det ikke er like mye motvind som nå..:-)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg