HVERDAG- OPPDATERING UKE 35 OG 36.

 

En liten oppdatering fra de to siste ukene. 

 

Uke 35

 

Mandag: Noen ganger blir det liksom bare ved den oppdateringen. Hvis du vil lese forrige ukes oppdatering kan du trykke her for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Jeg har ikke kommet lenger enn til dag 4 av den challengen jeg hang meg på, men jeg er i alle fall med. Og heldig som jeg er så har jeg drømmejobben allerede. 


Trykk på bildet for å lese mer om drømmejobben. 

 

Onsdag: Dag 5 av challengen. Det er ikke bare lett å komme på stolte øyeblikk når man i grunn ikke har utrettet noe i livet. Trykk her hvis du vil lese om det.

Ellers har jeg greid å ta en tur i skogen med hundene. Det er ikke hver dag, så den minste tur er en seier i seg selv.


Trykk på bildet for å se resten av bildene fra turen. 

 

Torsdag: Dag 6 av challengen. Jeg innbiller meg liksom at jeg er passe tøff, men jeg er visst redd for ganske så mye. 


Trykk på bildet for å lese om hva jeg er redd for. 

 

Fredag: Dag 7 av challengen. Det er ikke bare lett å komme på fem favorittsanger når man egentlig ikke er så opptatt av musikk. Men noen sanger liker jeg så klart bedre enn andre.


Trykk på bildet for å se/høre noen av mine favorittsanger. 

 

Lørdag: I dag var vi så heldige å få besøk av Heike, Spliff og eieren dems. Vi tok en tur på stranden slik at de store gutta fikk løpt ut litt energi. Spesielt Petter satte pris på det i disse dager. 


Trykk på bildet for å se resten av bildene fra stranden. 

 

Søndag: Dag 8 av challengen. Det å sette seg mål i livet er bare fint, men så mange som fem er jo litt i meste laget for min del. Nå har jeg i grunn kun et mål- å bli frisk! Trykk her hvis du vil lese om det. 

Ellers var vi så heldige at vi orket en tur i skogen i dag. Tur to dager på rad er ikke en selvfølge i disse dager. Deilig! 


Trykk på bildet for å se resten av bildene fra turen. 

 

Uke 36

 

Mandag: Null blogging i dag. Formen suger. 

 

Tirsdag: Dag 10 av challengen. Ja, jeg har hoppet over dag 9. Reiser er ikke akkurat en favoritt her i gården, men noen plasser er jo spennende å dra. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag-søndag: Null blogging. Jeg bare orker ikke. 

 

Det var mine to uker. Formen er ikke helt som den skal, så bloggingen bli deretter også. Sånn er det bare. Håper på at ting går fremover snart. Jeg skal til spesialist på torsdag, så håper de finner ut av noe slik at jeg kan komme meg på jobb igjen. Orker ikke å ikke kunne jobbe lenger. 

 

Hvordan har dine siste uker vært?

 

___________

#oppdatering

___________

12 kommentarer
    1. Ta det nå som du føler 🙂 Man skal lytte på skrotten sin det er i alle fall sikkert, skjønt bedrevitere løfter pekefingeren til meg når jeg sier det 😛 Men jeg ønsker deg en Magisk God Bedring 🙂

    2. For å si det sånn, jeg jobber….men det er nesten det eneste jeg gjør også…Her går det i full rulle, med mye umulige krav, slitsom flytting med jobben, elever midt i det hele NÅ, og skuldrene ca oppunder ørene konstant..Ikke bra..

    3. dedicat: Men det er så demotiverende å ikke orke noen ting- verken jobb, tur, eller å vaske gulv. Jeg er sykemeldt på 7. uken nå og holder seriøst på å bli gal :O Men tusen takk for magisk tenking 😀

    4. Flotte uker, men skjønner at formen ikke er på topp! krysser fingre for at de finner på noe..så du blir bedre.. lykke til! og fortsatt god bedring!

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk <3 Håper på litt med svar når jeg nå skal på utredning. Kjipt å ikke få noen form for hjelp som faktisk hjelper.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg