FOTO- GALE HUNDER PÅ STRANDEN.

 

I dag fikk vi besøk av Heike og Spliff med eier og da måtte vi så klart ha litt stor plass å løpe på. 

 

Heike, Spliff og eieren tok turen helt i fra Vennesla og ut til Spangereid for å leke litt med Petter. Det var veldig hyggelig, siden jeg nesten ikke orker dra noen steder. Da er det ekstra koselig at noen orker å ta seg turen til ingenmannsland, slik at Petter også får noen å leke med. 

Petter blei nesten gal når han så Heike og Spliff i bilen. Vi er bare litt understimulert alle sammen her, både på tur og det sosiale. Vi tok en tur på stranden. Med tre store gutter må man ha stor plass å løpe på. Jeg tok sjansen på at stranden var ledig såpass tidlig på dagen. Flaks. 


1. Spliff, Heike og Petter


2. Jeg har nok verdens mest glade Ulvehund. Så fornøyd med å endelig få leke med noen.


3. Spliff er en badehund. Petter er ikke helt der, selv om han liker vann.


4. Ohh, store bølger.


5. Noen har pølser i lommen. Petter eier ikke litt skam en gang.


6. Heike syns ikke alltid det er nødvendig å leke.


7. Det er bedre å vente til de er rett ved føre man blir med på leken.


8. Petter kan bare løpe og løpe og løpe. 


9. Tre gale hunder på stranden.


10. Det fjeset til Heike.


11. Han er den bamsen liksom.


12. Raringer. 


13. Den stilen liksom. 


14. Lek er gøy.


15. Full fres på stranden.
 

Det var såvidt noen folk helt i andre enden av stranden borde ved klippenen. Det ligger strandhus i enden, så vi går uansett aldri så langt bort. Det kom en fisker også i det vi kom, men han forsvant uten at vi fikk det med oss. Jeg regner med han syns det var for mye vind til å orke å stå der. 

Vi hadde dermed hele stranden for oss selv og da har vi god plass. Det er en ganske så stor strand. Det er evigheter siden vi var der, siden det alltid har vært folk der. Derfor var det jo ganske så flaks at vi faktisk kunne gå på stranden i dag, uten bånd, i det flotte været. Ingen dør av litt vind. 


16. Full fres tilbake. 


17. Bare litt sliten. Vi har litt dårlig kondis i disse tider.


18. Petter er litt forundret over all lyd som kommer ut av Spliff. Spliff hadde så mye på hjertet i dag.


19. Fineste Trollet mitt. 


20. Glade gutter.


21. Lykken er å få løpe.


22. Heike vil egentlig bare ligge å nyte livet på stranden. Men det er ikke bare lett. 


23. De er morsomme. 


24. Tar en liten hvil. 


25. Det trynet liksom.


26. Vil du ikke leke mer?


27. Joda! 


28. Langbein.


29. Rareste dinosauren. 


30. Litt av en stil.
 

Det var en veldig fin tur. Faktisk var det varmt. Jeg gikk så klart med alt for mye klær, så redd jeg er for å fryse. Jeg går i jakke, mens Lene, eieren til Heike og Spliff, gikk i t-skjorte. Hu til og med vasset litt. Jeg holdt meg langt inne på land. Jeg er ikke så glad i sjøen. Fin å se på, men ikke mer. 

Når vi kom hjem, etter nesten to timer på stranden, var vi helt slakt begge to. Det tok ikke lange stunden føre jeg sovnet på sofaen og våknet tre timer seinere. Det tok meg en time etter det å våkne også, så da er det ikke mye igjen av dagen. Heldigvis har i alle fall Petter fått brukt litt energi. 

 

Har du vært på stranden i dag?

 

____________________________________________

#foto #stranden #hund #lek #moro #hundetreff #sjøen

____________________________________________

18 kommentarer

Siste innlegg