BLOGGERE- 30 DAY BLOGGING CHALLENGE #7

 

I håp om å komme greit i gang med bloggingen igjen, etter en veldig lang og ufrivillig pause, hiver jeg meg på en challenge jeg fant hos Lithanna.blogg.no.

 

 

DAG 7 – MINE 5 FAVORITTSANGER

Man skulle kanskje ikke tru det, men denne er faktisk litt vanskelig. Jeg er kanskje ei av få som ikke “lever for musikk”. Jeg har liksom ikke det forholdet til musikk. Selvsagt hører jeg på musikk, men langt i fra så mye som de fleste andre. Jeg hører mest på musikk om høsten og vinteren, faktisk.

Men jeg har noen sanger jeg liker ekstra godt for det. Jeg hører på mye forskjellig musikk, men det er vel stort sett sjangeren pop som går igjen, kanskje. Jeg legger i alle fall ved de fem jeg kommer på nå som er en av mine favoritter. Rekkefølgen de kommer i har i grunn lite å si. Musikk er musikk.

 
 
 
 

Dette er nok ikke de absolutte favorittene hvis jeg på liv og død måtte plukke ut kun fem sanger, men de er i alle fall fem sanger jeg hører mye på, og som jeg aldri blir lei. Og så skal det sies at jeg er superfan av Nothing Hill, så den sangen er en selvskreven favoritt på mange måter. Jeg liker musikk. 

 

Har du noen absolutte favorittsanger?

 

________________________________________

#bloggere #challenge #lithanna #sanger #musikk

________________________________________

14 kommentarer
    1. Veldig fine sanger! var en der jeg ikke hadde hørt før. I can´t help myself. Men den var kjempeflott. Likte spesielt da det ble tostemt <3
      Det er noen sanger fra James Bay jeg liker godt, utenom det er det Skyscraper av Demi Lovato, Luckiest Girl av Vinsten, og Growing Pains av Maria Mena ^^

    2. Henriette Celin: Det er en veldig gammel sang fra The Kelly Family, men du verdens så fin den er <3 Litt sånn at man får kjærlighetssorg uten å ha det. He he..

      Luckiest girl liker jeg veldig godt (takk for tips igjen- he he), men Maria Mena kan jeg ikke fordra 😛 ha ha

    3. Er nok lik deg..musikk er musikk, og jeg hører på det meste..innimellom.. men lever ikke for musikken..det er noe støy som står på i bakgrunn..hihih..heida..noen ganger er det koselig å høre..men som oftest er det støy for meg..

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg høres mest på musikk i bilen i grunn- radio, så blir jo litt av hvert da 🙂

      Jeg liker musikk, det er fint og flott og alt det der, men jeg liker tv’en bedre enn musikk i hverdagen altså 😛 he he

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg