BLOGGERE- 30 DAY BLOGGING CHALLENGE #5

 

I håp om å komme greit i gang med bloggingen igjen, etter en veldig lang og ufrivillig pause, hiver jeg meg på en challenge jeg fant hos Lithanna.blogg.no.

 

 

DAG 5 – MITT STOLTESTE ØYEBLIKK

Jeg trur i grunn ikke jeg har utrettet noe som jeg kan skryte av selv. Det er liksom ikke tull en gang. Jeg var selvsagt stolt når jeg endelig var ferdig med utdannelsen innen Regnskap og Økonomi og jeg faktisk besto til tross for en veldig vanskelig tid på privaten den gangen. 

Men, en utdannelse er liksom noe alle er igjennom, stort sett. Misforstå meg rett, det er virkelig noe å være stolt av, men det er liksom ikke noe jeg føler er spesielt med meg. På en annen side er det tydeligvis det eneste også, så jeg bør vel bare skryte av det så mye jeg kan. 

Ellers er jeg jo veldig stolt tante. Jeg husker hver enste gang jeg har fått beskjed om at jeg skal bli tante igjen, og jeg husker hver enste gang det kom et nytt tantetroll til verden. Om ikke lenge er jeg tante til 10, og det er like stas hver eneste gang. Det er jo virkelig noe å være stolt over. 

 

Hva er ditt stolteste øyeblikk?

 

_______________________________

#bloggere #challenge #lithanna #stolt

_______________________________

14 kommentarer
    1. En fin ting å være stolt av det ^^
      Jeg tror det må være da jeg og søstermor lagde vår egen jobb. Vi søkte til kommunen her om de trengte noen til å holde et dansekurs, og noen eposter og telefoner senere, holdt vi 3 dansekurs over 3 dager (høstferie, sommerferie, og påsken tror jeg det var) (:

    2. Syns da virkelig du skal være stolt av å ha gjennomført og bestått en utdannelse!! DEt er ikke alle som klarer, og orker..så klapp på skulderen!!

    3. Er jo ikke en selvfølge å bli ferdig med skolen nå i dag, så man burde være litt stolt <3 ^^ Og tante er jo det beste man kan være 😀 Tihi 😀 Spesielt når man er bestevennen også da ;D <3 Vet ikke om jeg er det nå lenger siden hun startet på skolen nå i høst men ;P

    4. Søtmonsen ): Nei, i grunn ikke, men det er jo mest fordi folk ikke går skole i det hele tatt.

      Tante er verdens beste følelse. Før kunne jeg skryte på meg å være verdens beste tante- nå har jeg snart 4 tantebarn som ikke en gang kjenner meg og én som ser ut til å ikke like meg i det hele tatt :O Huff, jeg burde være flinkere å besøke de.

    5. Ja utdannelse kan du være stolt over å ha. JEg kunne egentlig ønske jeg hadde det 😛
      Mitt stolteste øyeblikk var da jeg fikk småen 😉
      tante til 10 er ikke lite. Viste du var tante, men ikke til så mange 😀

    6. Silje: Takk 🙂

      Steffen er jo så fin- føler liksom jeg kjenner han litt, selv om jeg aldri har møtt han, bare gjennom den gangen du blogget 😀

      Det er ikke verst nei- han yngste har ikke en gang begynt, så dukker vel opp noen flere med årene <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg