BLOGGERE- 30 DAY BLOGGING CHALLENGE #2

 

I håp om å komme godt i gang med bloggingen igjen, etter en veldig lang og ufrivillig pause, huver jeg meg på en challenge jeg fant hos Lithanna.blogg.no.

 


 

 

DAG 2 – 20 FAKTA OM MEG

1. Jeg hater å fryse! 2. Jeg takler ikke når det blir for varmt. 3. Jeg er veldig gald i farger. Favorittene er blå og lilla. 4. Jeg pusser tennene i snitt 7 minutter om gangen. 5. Jeg prøver veldig hardt å redusere inntaket av Red Bull. 6. Jeg bruker størrelse 36.5 i sko. 7. Jeg har ikke balanse nok, eller konsentrasjon nok til å greie å sykle. 8. Når jeg var liten blei kalt Madam Mim pga håret. 9. Jeg er elendig på det å lyve, men jeg har en helt syk overtalelsesevne. 10. Jeg er nummer fire i rekken av åtte søsken. 

11. Høsten er min favoritt årstid. 12. Barn har en tendens til å gråte når de ser meg. Jeg liker ikke dem så godt heller, så. 13. Min favoritt is er Piggelin. 14. Jeg er vilt forelsket i Bruce Willis, Juliette Lewis, Paul Walker (R.I.P), Emma Stone og Ryan Gosling. Åhh, Ryan Gosling! 15. Jeg er stor fan av Hugh Grant. 16. Jeg har tre tatoveringer, men skal ha én til føre jeg gir meg. 17. Jeg trur på gjenferd. 18. Jeg er ikke mørkeredd. 19. Jeg liker reklame. 20. Jeg sleit veldig med å komme på 20 fakta om meg. 

 

Visste du noe av dette om meg?

 

________________________________

#bloggere #vhallenge #lithanna #fakta

________________________________

14 kommentarer
    1. Ja det klarte du dag helt fint! men når man skal tenke..ja da blir det borte..for det er jo sikkert mange flere..Flotte fakta!

    2. ssilje89: Noen er litt vanskelige og noen er litt kjedelige- “hva ha du i kjøleskapet” og “hva har du i vesken” er vel to dager jeg glatt hopper over 😛 ha ha

    3. Margrethe Hjertaas: Ha ha- jeg brukte to timer på disse 20 tingene :O Vurderte å ringe “en venn” for de veit jo gjerne best om alle andre 😉 ha ha

    4. Red bull’en husker jeg, siden vi egentlig burde ha starta forbund sammen! ARBD (anonyme red bull drikkere).
      Haha, jamen slet jeg litt med 20 fakta om meg selv, men da fikk jeg slengt med noen småpinlige bilder av meg selv, i alle fall!

    5. Linda&Rasmus: Nå har jeg faktisk sluttet med Red Bull. Har vært sykemeldt i 8 uker nå så nå er jeg så desperat på å bli frisk at jeg har kuttet ut alt slikt :O ha ha..

      Fant mange morsomme fakta hos deg 😉

    6. Jamen kan man bli syk av det også! Gikk 7 bokser om dagen her, og det var stort sett alt jeg hadde i meg. Gikk i flere dager og vurderte å reise hjem fra jobb, for jeg hadde hjertebank, var kvalm og skikkelig dårlig. Men så gikk det opp et lys, jeg kutta helt ut, og vips, så ble jeg frisk, gitt!

    7. Linda&Rasmus: He he- hørtes ut som meg i begynnelsen når jeg drakk Red Bull. Hjertebank og hørte stemmer.. Men det gikk fort over etter jeg drakk sånn 6 stk om dagen i flere uker.

      Jeg har vært flink å kutte drastisk ned, men blei litt mange innimellom likevel. Spesielt på de dagene man ikke helt rekker å spise- da er det greit å drikke seg mett på Red Bull 😛 Nå er det ikke pga Red Bullen jeg er syk, men den gjør nok ikke akkurat kroppen bedre, og nå er jeg så desperat etter å komme meg tilbake på jobb at jeg gjør alt jeg kan for å bli bra 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg