HVERDAG- OPPDATERING UKE 31, 32 OG 33.

 

En liten, veldig liten, oppdatering over de tre siste ukene som har gått. Sånn kan det gå.

 

Uke 31

 

Mandag: Jeg fikk til en oppdatering for forrige uke. Det er ikke verst bare det. 

 

Tirsdag: Ingen blogging. 

 

Onsdag: Når kun det beste er godt nok. Endelig Spangereidmoreller! 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: Null blogging. Formen er ikke på topp. 

 

Fredag: Ingen blogging i dag heller. 

 

Lørdag: Vel, null blogging. 

 

Søndag: Litt livstegn må man likevel ha. Det skjer jo litt selv om jeg er syk.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Uke 32

 

Mandag – søndag: Jeg har ikke blogget i det hele tatt denne uken. Kroppen er ikke så samarbeidsvillig.

 

Uke 33

 

Mandag: Null blogging enda.

 

Tirsdag: Fremdeles ikke noen blogging. 

 

Onsdag: Når man ikke orker noe på veldig, veldig lenge, så blir man litt desperat og frustrert til slutt. Så selv med 41 i feber tok jeg meg en tur med hundene i skogen. De er nok så frustrerte om dagen de også, selv om de oppfører seg helt eksemplarisk. Tur må man ha!


Trykk på bildet for å se resten av bildene fra turen. 

 

Torsdag: Null blogging. Turen i går tok litt på. 

 

Fredag: Energinivået er ikke på topp, men jeg må ha frisk luft. Petter og jeg skulle ha en aleinetur, men underveis viste det seg at Leon hadde sneket seg med på tur. Den katten altså! 


Trykk på bildet for å se resten av bildene fra turen. 

 

Lørdag: Null blogging. 

 

Søndag: På de dagene hjernen fungerer så får man tid nok til å tenke i alle fall. Jeg kom over et sitat/ordtak som fikk meg til å tenke. 


Trykk på bildet for å lese mine tanker rundt dette. 

Ellers blir jeg litt inspirert av folk rundt meg. Å henge ut folk på nett syns jeg ikke noe om, og blir derfor litt oppgitt på bloggere som misbruker bloggen sin på denne måten- det ødelegger for alle. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Det var en kort oppsummering av tre uker det der. Formen er som sagt ikke helt god, så det er ikke hver dag jeg orker å blogge. Jeg orker faktisk ingenting. Nå håper jeg at formen er stigende og at jeg slipper å bli helt slått ut igjen. 

 

Hvordan har din sommer vært? 

 

___________

#oppdatering 

___________

6 kommentarer
    1. Håper på fortsatt stigene form hos deg! Her er det også opp å ned..men jeg kjenner at jeg glemmer litt smerter og dritt når jeg gjør noe annet..så da blir det mye pc titting og blogg.. og jeg kan kose meg med å redigere bilder uavbrutt leeennnge..Jeg er liksom laget sånn at jeg MÅ gjøre noe selv om formen og kroppen streiker!! og sliter meg ut..så da er det jo fint å gjøre noe som ikke er kropsutmattende..bare hode.. 🙂 Fortsatt god bedring!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk 🙂 Det er vanskelig å sitte i ro når man er så rastløs til vanlig og brått ikke eier energi til noe. Eller man har så vondt at man ikke greier å bevege seg :O Men nå har jeg mange gode dager innimellom, så jeg nyter de med å gå tur med hundene- så får det bare være at jeg er helt utslitt etter det og brått kan våkne tre timer seinere på sofaen. Kremt 😛

    3. Det går i relativt store bølger her også 🙂 Men er mye på gang særlig med kor og ting. 😉 Men heng på du.. Og håper du finner den gode energien igjen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg