FOTO- PETTER OG LEON PÅ HAVSYN.

 

Den katten altså! 

 

Etter å ha sovet bort nesten hele dagen, i alle fall føltes det slik ut, var jeg nødt til å komme meg ut litt for å få litt frisk luft. Petter er aldri vanskelig å be. Ikke Iimo heller, men hoftene hennes er ikke så gode for tiden, så hu får bli hjemme når vi tar de litt lenger turene. Hu halter en del. 

Jeg tok sjansen på å gå til Havsyn i dag. Solen skinner og der oppe er det alltid frisk luft. Det er sjeldent det ikke blåser med andre ord. Et godt stykke opp i gaten her hører jeg plutselig en lyd som minnet mistenkelig om Leon. Den katten altså! At han ikke bare kan holde seg hjemme.


1. Jeg lo høyt når jeg fikk se dette bildet. Den katten altså!


2. Nyter utsikten med verdens beste.


3. Vi  bare står å henger.


4. Og så koser vi så klart litt. 


5. Ser på båtlivet, langt der ute.


6. Fineste Trollet mitt. 


7. Leon er på oppdagelsesferd.


8. Han står ikke i ro i et sekund en gang.


9. Petter nyter livet.


10. En liten dinosaur.


11. Vakreste Petter.


12. Leon er bare en smule creepy til tider.


13. Fineste Petter.


14. Leon speider. 


15. Rareste katten ever.


16. Han er jo litt fin også da. Bare at han trenger å legge på seg litt! 
 

Det er ikke hver gang jeg har med meg en katt til Havsyn, men en gang må jo være den første. Det er ikke noe vi satser på hver gang, for å si det sånn. Heldigvis nærmer det seg høst nå, så da kan jeg trygt gå tur med hundene aleine igjen. Da vil garantert ikke frysepinnen med på tur.

Det blei en grei tur på nesten 3 kilometer. Mer enn jeg egentlig orket, men jeg overlevde. Jeg har bevisst ikke funnet en behagelig sittestilling i sofaen for da kommer jeg til å sove bort resten av kvelden også. Det orker jeg ikke. Jeg må prøve å få hverdagen litt tilbake nå, uansett hvor sliten jeg er. 

 

Har du en plagsom katt som følger etter på tur?

 

__________________________

#foto #hund #katt #tur #havsyn

__________________________

22 kommentarer
    1. HeI!
      Må le altså heheheheheeh
      Det første bildet er bare så herllig <3!!!!!!! Virkelig herlig med katten som titter frem i bildet 😀
      Dere fikk en herlig tur 🙂
      Hehehehe Mr sniff er merkelig men han følger ikke etter meg så langt. Han er mest glad i å være rundt huset. Tror han er litt pysete hehehehehe
      God fredag til deg 😀

    2. Fantastiske bilder Elin, de er så fine de dyra dine. Troll og nakenfiser 🙂 Bra du orker litt turer ut, lurt for å få litt luft og sånt. Det MÅ jo være bra 🙂 Nå henger du i Galleriet, bare så du vet det 🙂 Håper du blir i fin form snart 🙂

    3. Hehe….Pus er linselus 😉 For et blinkskudd det første bildet der altså 😀 Helt fantastisk 😀
      Ikke så kjekt å lese at du er så sliten. Men jeg kjenner godt igjen den følelsen. Sitter her, og klokken er bare halv åtte om kvelden, og jeg har en sterk trang til å ta kvelden, og sove til morgens.
      Jeg har en Pus som følger etter meg hjemme. Han liker å ha kontakt og være i nærheten. Men så langt har han ikke sneket seg med på turer 😉 Borte bra, hjemme best, og alt det der vet du 😉
      Jeg håper du kommer deg fort 🙂 Kjekt å lese hos deg igjen, og se de flotte bildene dine <3
      God helg <3

    4. Sååå herlig det første bildet var!! hahaha..nyyydelig! og alle bildene var flotte! Så gøy når katten også er med..så lenge det ikke er bilder i nærheten..jeg må over en vei for å komme til skogen..og katten følger oss noen ganger..da må jeg gå en annen vei..og hun snur når vi ikke gir henne oppmerksomhet.. hihih..rare dyr!

    5. Haha, fantastisk det første bilde! 😀
      Herlig han er <3
      JA her har jeg av og til 3 katter med meg, som regel bruker jeg ett kvarter på å ta de inn før jeg skal på tur med hunden. Den ene smetter ut mens jeg bærer en av de andre inn 😛
      Liker ikke ha de med om jeg skal gå ett stykke, er det tissetur med hunden så er det helt ok.
      Den ene dagen ble den ene katten med meg da vi labbet bort til mamma. Han gikk inn hos mamma mens vi satt og spiste is på verandaen. Når vi var klare for å gå, så kom han tuslende etter 🙂
      Var litt redd han bare skulle bli der, da vi bodde der før.

    6. Hahahaha fiiineste Leon <3 Han er bare skjitherlig 😀 Nydelige bilder og morsomme bilder. Jeg sovna klokka 10 i går kveld, slå den du, fyttiskjiten. Likevel var jeg i koma i dag tidlig. Ha ei riktig så god helg Elin <3

    7. Hehehe <3 Herlige bilder ^^
      Gammelpus ble med på en topptur med meg og mamma en gang xD Mjauet hele veien opp igjennom skogen xD Var jo bare et sånn lite fjell som tar sånn ca. 30 min opp 🙂

    8. Etdiktomdagen: Ha ha- den katten altså! Jeg brukte jo selvutløser, så han var sikkert på vei mot oss, men så hørte han vel lyden og blei stående å glo- blei jo et kongebilde da (selv om jeg hadde litt feil innstilling i forhold til fokus med tanke på at han sneik seg inn i bildet) 😀 ha ha..

    9. frodith: Tusen takk 🙂 Ja, frisk luft må man ha. Jeg er litt mer på beina nå. Smertene er ille enda, men ikke fult så ille som de var, så jeg håper det er på vei til å roe seg 🙂 Jeg vil så gjerne på jobb!

    10. Eva: Den katten er noe for seg selv og det var jo litt av et blinkskudd 😛 ha ha.. Jeg lo godt i ettertid når jeg så det 😛

      Håper jeg er på vei til å bli bedre nå. Har vært syk i 5 uker nå, hvor jeg er sykemeldt på min 4. uke- har fått tre nye uker med sykemelding så jeg begynner å bli litt gal i hodet :O Håper på bedring nå så jeg kan komme meg litt tilbake i jobb- jeg vil så gjerne jobbe!

      Takk <3

    11. dvergpinschere i mitt hjerte: Det første bildet bare måtte jeg ha med, selv om det ikke er et teknisk godt bilde (jeg hadde ikke stilt inn kameraet med tanke på at han skulle dukke opp- ha ha) 🙂 Artig liten katt.

      Det var litt trafikk- vi går igjennom et hyttefelt- men katten setter seg ned i veikanten og venter på at bilene kjører forbi, eller også hopper han ned i grøften- han er redd for biler, så det går greit. Jeg gir alltid tegn til bilene som kommer at det er et dyr til med på tur, og da sakker de alltid farten litt ekstra 😀

    12. ssilje89: Ha ha- han er noe for seg selv, den katten der 😛

      Jeg vil helst at han blir hjemme, men i det siste har han blitt så sleip at han holder seg i bakgrunn og ikke sier noe, føre vi er såpass langt hjemmefra at jeg ikke kan følge han hjem igjen. Da kommer han plutselig løpende i full fart til oss og skriker som en gal for å være sikker på at vi skal høre han- og så klager han resten av turen :O ha ha..

    13. ladyaugust: Han er en rar skrue han der <3

      I forrige uke, eller noe (dagene går i surr for meg når jeg ikke har et liv) så la jeg meg halv ti- jeg var såååååå utslitt :O ha ha.. Det er litt tidlig, men det var fryktelig deilig 🙂

    14. Søtmonsen ): Takk 😀

      Ja, han her går jo å skriker hele veien han også- og så skal han alltid ta feil sti og klage ekstra mye på det 😛 Like greit vi ikke møtte noen i går 😛 ha ha

    15. Han er bare herlig <3 Halv ti ja, kjennes som jeg er i seng den tiden oftere og oftere og så våkner jeg føre fugla lukker opp nebbet 😉 Hahahaha <3

    16. ladyaugust: Kjenner til den- min får kanskje fire, hvis den er heldig, så det er ikke rart man noen ganger er helt slakt kl. 20 og kjemper hardt for å holde seg våken til 21.30 😛 Jeg har jo noen hunder som må mates og luftes før jeg kan legge meg, og det blir litt lenge å vente fra kl. 20 til 05.50 dagen etter 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg