HVERDAG- KUN DET BESTE ER GODT NOK!

 

Når kun det beste er godt nok kan man noen ganger risikere å ikke få!

 

Jeg har alltid likt moreller. Det er ikke akkurat favoritten, men det er veldig godt når de først er her. For sånn ca. 4-5 år siden fikk jeg smake Spangereidmorellene for første gang. For å si det sånn; det er de eneste morellene jeg spiser i det hele tatt nå! Kun det beste er godt nok!


Spangeredimoreller! De smelter helt seriøst på tungen.
 

Når kun det beste er godt nok kan man noen ganger risikere å ikke få. Jeg har lett som en gal etter disse morellene i evigheter nå, men det så fryktelig dårlig ut. I dag fant jeg de endelig! Vi snakker ikke moreller, eller norske moreller, vi snakker Spangereidmoreller, verdens beste moreller ever! Jeg lover!

 

Er kun det beste godt nok for deg?

 

______________________________________________

#hverdag #spangereidmoreller #moreller #verdensbeste

______________________________________________

14 kommentarer
    1. Jeg er nok litt altetende på sånt, men noen ganger får jeg dilla på noe… Nå er det tørket mango. Og en spesiell sort så klart. Et spesielt merke.. Men ikke bare det, det må være spesielle “partier” også.. Noen ganger er det feil “partier”, skåret på feil måte av mangoen, og sa smaker det annerledes også… Snakk om sær 😀 Har ikke smakt Sprangereid 😀

    2. Har aldri tenkt over at det er forskjellige moreller…hihih..men erikke spesielt glad i det heller..har et tre hjemme..som ikke blir spist av…men sånn er det..og fuglene trenger også mat.. kos deg med det beste!!!

    3. Malin: Det beste er viktig, uansett 😉 Spesielt når man merker så stor forskjell og bare ikke vil ha noe annet hvis man ikke får disse igjen 😉 he he..

    4. Mia: Åhh, jeg syns det meste har stor forskjell jeg, i grunn uansett hva det gjelder 😉 Disse er supergode, men trur ikke man får kjøpt de andre steder enn her nede 🙂

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Det er jo i grunn forskjeller på alt syns jeg, men visse ting er det så stor forskjell på at man faktisk bare vil ha det, slik som disse morellene 😉 he he

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg