HVERDAG- OPPDATERING UKE 30.

 

En liten opppdatering over uken som gikk. Eller bare et lite livstegn. 

 

Mandag: Noen ganger, stort sett alltid, er en oppdatering det man rekker. Trykk her hvis du vil lese forrige ukes oppdatering. 

 

Tirsdag: Når man får beskjed om å gå hjem å legge seg! Jeg har gått på en skikkelig smell, noe som har resultert i to uker sykemelding uten noen form for smertestillende. Ikke kult! 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Det er alt som har blitt skrevet denne uken. Jeg har vært i skikkelig dårlig form, så har ikke orket noe i grunn. Formen er bedre nå så jeg håper det går fremover. Jeg blir snart gal av å ikke gjøre noe. Energinivået er i alle fall på bedringens vei, og det gledes! Jeg er ikke skapt for å måtte ligge i ro.

Hvis formen er bedre utover dagen skal jeg prøve meg på en liten rusletur med hundene. De er så heldige og har vært hos folk som har gått tur med de, så de er passe slitne i dag, men de våkner vel etter hvert de også. Jeg er i alle fall klar for å bevege litt på meg, igjen. Litt frisk luft hadde gjort godt. 

 

Hvordan har din siste uke vært?

 

___________

#oppdatering

___________

10 kommentarer

Siste innlegg