HVERDAG- NU ÄR DET NATTEN.

 

Jeg sovner sikker ikke med det første, men.

 

I dag har jeg ikke gjort noen verdens ting. I det hele tatt altså. Jeg kom hjem med jobb og siden det er såpass varmt i disse dager drøyer jeg turen med hundnee til solen i alle fall ikke steker så mye. Det var ikke så grusomt mye sol i dag, men jeg orket ikke gå tur med en gang likevel. 

Jeg var en smule klønete her om dagen og sklei i hundesikkel, som tusen ganger før, og slo ryggen noe så inn i hampen. I går hadde jeg så vondt at jeg var kvalm hele dagen. Jeg måtte ty til sterke smertestillende til slutt, bare for å ikke dø på meg. At jeg aldri lærer å se hvor jeg setter beina. 

Ryggen er passe vond i dag også, men ikke slik at jeg er konstant kvalm. Jeg blei likevel liggende på sofaen når jeg kom hjem, med beina opp etter veggen. Maks avslappende, helt til jeg våknet en stund seinere av at beina hadde mistet følelsen. Nakenfisen fant det lurt å ligge oppe på meg.


Han eier jo ikke akkurat sosiale antenner han her! Det var såvidt jeg fikk mobilen mellom meg og han for å ta bildet.
 

Petter maste som en gal på å få tur så jeg måtte til slutt bare komme meg opp fra sofaen. Det var tungt, mildt sagt. Vi tok den vanlige halvtimes runden vår og etter det har jeg sittet i sofaen som et slakt. Planlegger grytidlig tur med de i morgen tidlig, så jeg har stresset med å finne minnebrikken.

Hadde jo vært gøy om været var såpass at jeg fikk noen bilder når solen står opp. Ikke at jeg veit når solen står opp, men. Uansett, hvis det ikke regner, må jeg ha med kameraet. Jeg satser på å være ute av dørene før halv seks i morgen, men det gjenstår jo å se om det går greit. 

Som regel er det null problemer å stå opp tidlig som fy i helgene. Ukedagene der i mot, det er fryktelig tungt. Merkelig fenomen det der. Nå skal jeg i alle fall gjøre meg klar for natten her. Må kose litt med de sovende dyrene som ligger strødd overalt her. Selv Mini er inne for å sove litt. Raringer.

 

Syns du det er tung å stå opp når du skal på jobb, men ikke ellers?

 

______________________________

#hverdag #natten #hund #katt #sove 

______________________________

8 kommentarer
    1. Han der er så søt som sukker og honning og sukkerspinn på en gang <3 Masse goood bedring Elin med ryggen. Jeg holdt på å tryne i dag i vannsikkel med vannskåla for det fortsetter liksom å renne ut av munnen på de etter at de har drukket vann så kjøkkengulvet er vannskada :/ Jeg våkna klokka 6 i dag tidlig og det var nix gøy. Ha en riktig så god natt <3

    2. ladyaugust: Han er søt som fy, men ganske så spesiell 😛 he he..

      Ha ha- sånn er ulvehunden også, pluss at de mååååå se hvor du er mens de drikker og spiser så det bare fosser ut av munnen dems til tider- ikke rart Iimo ofte blir så tjukk så mye mat han slipper ned til henne 😛 Har måtte begynne å redusere hennes egen mat. Ha ha..

      Jeg sto opp ti på fem i dag og var ute på tur med hundene til ti over fem- satte meg just i sofaen 😀

    3. Da håper jeg du får en bedre dag i dag! og at du kommer deg tidlig ut..ja, for varmt for hundene også..Her vekker Cessy oss mellom 0630-0730. På ferietur!! Så hun står ikke høyt i kurs hos mannen..hihih..jeg er alltid våken tidlig..men noen ganger er det godt å slappe av, før dagen begynner..men det syns ikke cessy..Nå sover hun søtt ved sidna oss…ettter en tur ut på campingplassen..grrrr…Men da får jeg lest litt innlegg da..før vi haster videre på ferden i Lofoten! Ønsker deg en nydelig og god dag!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Nå har jeg vært oppe i fire timer allerede og kjenner det begynner å svi i øynene 😛 ha ha..

      Ha ha- hunder er herlige, selv om de noen ganger trykker på visse knapper 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg